• Головна
  • Маршрутки знову скорочують. Цього разу під питанням 19А та 20А
14:29, 6 серпня 2014 р.

Маршрутки знову скорочують. Цього разу під питанням 19А та 20А

Уже з 23 серпня у мерії планують черговий етап транспортної реформи. Цього разу в зв’язку з очікуваним прибуттям кредитних автобусів, планують реорганізувати два маршрути: з Вишеньки до Чехова (Старий аеропорт) та з Тарногродського до Тяжилова

Автобусів – більше, маршруток менше. За три тижні у Вінниці знову поменшає маршруток. Правда, їх кількість скоротиться не так кардинально як кілька років тому, коли їх стало менше майже наполовину. Тепер орієнтовно кількість маршрутних таксі скоротиться з 256 до 210.

Таким чином у місті продовжується транспортна реформа, яку мерія розпочала ще в лютому 2012 року. Якщо тоді міська влада скоротила тодішні основні 35, 33, 70 та інші маршрути, тепер чиновники взялися оптимізовувати 19А – з Вишеньки до Чехова (Старий аеропорт) та 20А - з Тарногродського до Тяжилова (вул. Лугова).

Як обіцяють в мерії, незручностей не відчують ні вінничани, ні перевізники, яких знімають з їх маршрутів.

За словами першого заступника міського голови Володимира Кістіона, на вказані маршрути планують поставити великі автобуси.

- При цьому ми зробимо усе так, аби зберегти нормальний інтервал руху, орієнтовно мова йде про сім хвилин, - каже він.

Щодо водіїв, які працюють на вказаних маршрутах, то, за словами віце-мера, їх планують працевлаштувати на інших.

Проте самі перевізники до останньої обіцянки ставляться з насторогою. Правда, говорити про це відкрито не хочуть, побоюючись, що через це можуть просто залишитися без роботи.

- Загалом, на маршруті 20А, у нас на даний час працює 25 машин, на 19А – ще 16, - каже голова перевізників “Маршрут” Олександр Гота.

За словами перевізників, з урахуванням того, що на кожній машині є принаймні два водії, а деякі авто купувалися в складчину, виходить, що ця 41 машина забезпечує близько сотні сімей.

- Нам обіцяють, що нам запропонують роботу на інших маршрутах, але гарантій ніхто не дає, крім того, не відомо, на яких саме маршрутах запропонують працювати, - каже один з водіїв маршруту 20А. – На нашому маршруті планують пустити 12 “Богданів” і ще додати нових автобусів. При цьому ці “Богдани” переводять з 19-го маршруту, а там, замість маршруток повністю планують поставити автобуси.

Мова йде про 30 автобусів, кредитні кошти на які місто (разом з 40 тролейбусами), отримало наприкінці минулого року під державні гарантії в рамках проекту «По відновленню рухомого складу автобусного і тролейбусного парків". Ціна питання 135 мільйонів гривень.  Відсоткова ставка – 10% річних на десять років. Фінансування – 50% місцевий бюджет, 50% - державний.

На даний час місто уже отримало усі 40 тролейбусів. А от з 30 автобусів, поки що (станом на минулий тиждень) надійшло тільки дев’ять. Решту в мерії планують отримати до кінця серпня.

- Зараз ми отримуємо щодня по автобусу. В принципі, вони мали надійти ще в червні, але у заводу-виробника виникли проблеми з комплектуючими, - каже секретар міськради Сергій Моргунов.

Саме нові автобуси і планують поставити на маршрути, які підлягають реорганізації. За словами Володимира Кістіона, це станеться уже 23 серпня.

Нагадаємо. Транспортна реформа стартувала 23 лютого 2012 року. Ще до того, першим маршрутним таксі, яке не вписалось у нову транспорту сітку, стала маршрутка №68 (мікрорайон Поділля - ДПЗ 18). З 23 лютого найбільше транспортні новації зачепили жителів спальних мікрорайонів, як наприклад, Вишеньки та Київської. Саме з цих районів майже повністю забрали основні для них маршрутки №33 та 35.

Потім, з 31 травня, припинили свою роботу 60, 61 та 65 маршрути. А влітку 2012 року через зміну схеми руху закрили маршрути №70 та 34.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#маршрутне таксі
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...