За 10 місяців 2015 року підрозділи ДФС, що функціонують на Вінниччині, надали 142 тисячі адмінпослуг

За 10 місяців 2015 року підрозділи ДФС, що функціонують на Вінниччині, надали 142 тисячі адміністративних послуг. З них. Центрами обслуговування платників – 127 тисячі таких послуг.

Нагадаємо, наразі обслуговування платників податків на території Вінницької області здійснюється у 22 ЦОПах, що надають свободу доступу платникам в отриманні консультаційних, інформаційних та адміністративних сервісів і послуг. Тут надається комплекс послуг, що включає в себе надання адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг, а також прийняття податкової звітності та видачу ключів електронного підпису. На сьогодні цей комплекс включає 38 адміністративні послуги, з яких 24 податкових та 14 митних.

Найбільш запитуваною є послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Станом на 01.11.2015 року надано 59,1 тис. таких послуг.

Друге та третє місце за популярністю посіли послуги з видачі довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) та реєстрації книги обліку розрахункових операцій. Цих послуг станом на 01.11.2015 року надано 19,9 тис. та 11,0 тис. відповідно.

Для зручності платників кожна послуга має інформаційну картку, в якій  зазначено інформацію про суб’єкта, що надає адміністративну послугу, нормативно-правові акти, які це регламентують, та умови її отримання.

Так, зокрема, з інформаційної картки платники можуть дізнатися про перелік документів, необхідних для отримання довідки, порядок та спосіб їх подання, термін її видачі, способи отримання результату тощо.