Пенсійний фонд Вінниці тримає на контролі якість надання послуг переселенцям

Фахівці Вінницького міського управління Пенсійного фонду України провели моніторинг якості послуг, наданих внутрішньо переміщеним особам протягом 2015 року. Про це в ексклюзивному коментарі кореспондентуУНН-Центр розповіла в.о. начальника управління Алла Лоба.

За її словами, у зворотному телефонному режимі відвідувачі Фонду з числа переміщених осіб відповіли на три запитання: оцінка якості отриманих послуг (висока, середня, низька), повнота та доступний виклад відповіді на запитання, рівень культури спілкування.

"З числа півсотні опитаних осіб 95% повністю задоволені якістю отриманих послуг. Щодо наступних запитань – жодних зауважень немає. Загалом станом на 1 січня 2016 року на обліку в міському управлінні перебуває 1352 тис. внутрішньо переміщені особи зі сходу України та АР Крим. З них 380 осіб звернулись до управління безпосередньо у 2015 році. З числа внутрішньо переміщених осіб 73 людини виявили бажання повернутись на постійне місце проживання", - розповіла в.о. начальника управління Алла Лоба.