Державний професійно-технічний заклад «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище» проводить набір абітурієнтів

Редакція сайту 0432.ua завітала до Державного професійно-технічного навчального закладу «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище» аби поринути у простори інновацій в освітній діяльності.

Заклад освіти має свої «родзинки», про які нам із запалом та захопленням розповів Олександр Дмитрович Дмитрик – директор ДПТНЗ «Вінницького МВПУ» з 1985 року, заслужений працівник освіти, відмінник освіти України, нагороджений Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України, Почесною грамотою Верховної Ради України, нагрудним знаком «А. С. Макаренко».

Професійне кредо Олександра Дмитровича - «Бути успішним керівником – означає вести до успіху інших». Це відчувається з перших хвилин розмови, адже він дуже пишається кадровим потенціалом, здобувачами освіти та досягненнями в освітній діяльності.

ТОП-10 «родзинок» Державного професійно-технічного закладу «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище»:

1. Основний напрямок діяльності – впровадження ІТ-технологій в освітній процес, через пошукову, наукову та дослідницьку роботу.

2. Підготовка здобувачів освіти на базі кваліфікованого робітника, а також на базі професії «Агент з постачання» здобуття рівня фахової передвищої освіти, освітньо-професійний ступінь «Фаховий молодший бакалавр» за спеціальністю «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».

3. Діючий навчально-практичний центр сучасних ІТ-технологій, що вдосконалює практичну підготовку здобувачів освіти, підвищує кваліфікацію педагогічних працівників, впроваджує в освітній процес новітні виробничі технології із застосуванням сучасного обладнання, інструментів, матеріалів тощо.

4. Створено єдину у Вінницькій області навчально-тренувальну фірму «Перлина Поділля»,що працює за принципом українсько-німецької програми«TRANSFORM» – структурний підрозділ ДПТНЗ «ВМВПУ».

5. Організація освітньої діяльності (наповнення матеріально-технічної бази) у відповідності навчальним планам та програмам, стандартам професії, що забезпечують розвиток практичних навичок на заняттях теоретичного та виробничого навчання та, в свою чергу, закріплюються під час виробничої практики на сучасних підприємствах міста, області, країни.

6. Центр сприяння працевлаштуванню «Кар'єра» здійснює професійне консультування, яке дозволяє на основі вивчення індивідуально-психологічних особливостей та професійно важливих якостей молодої людини встановити відповідність специфічним вимогам тієї чи іншої професії та потребам ринку праці.

7. Центр навчання дітей з особливими освітніми потребами «Надія», основним завданням якого є забезпечення умов для отримання якісної освіти. Інноваційні технології дозволяють забезпечити здобувача освіти з обмеженими особливими освітніми потребами, підготовкою з професії та сприяють можливості спілкування з однолітками, яке так необхідне для адаптації в суспільстві.

8. Допрофільна та профільна підготовка для учнів загальноосвітніх шкіл у вивченні інформаційних технологій.

9. Запроваджена освітня програма для старшого покоління, яка передбачає вивчення основ комп’ютерної грамотності.

10. Діє експериментальний педагогічний майданчик Національної академії педагогічних наук України та Міністерства освіти і науки України.

Але все ж цікаво, як організована така складна освітня система?

З цим запитанням ми звернулися до заступника директора з інформаційних технологій – Воронюка Олексія Миколайовича, який деталізував наукову складову роботи ВМВПУ.

«Наш пріоритет – це інновації у освітньому процесі, глибокий рівень підготовки кадрів та безпека здобувачів освіти.

Для цього була розроблена інформаційна система STАFF, де розміщена вся інформація про роботу ДПТНЗ «ВМВПУ». У закладі освіти більше 350 комп’ютерів. Наразі, йде процес створення нового центру та передбачена закупівля ще 36 одиниць сучасної техніки. Всі ці комп’ютери пов’язані єдиною мережею з виходом в глобальну мережу Інтернет.

Маємо зовнішній та внутрішній сервери для розміщення: на зовнішньому сервері – сайт навчального закладу; на внутрішньому сервері розміщуються навчально-методичні матеріали, які стали особливо актуальними під час проведення дистанційного освітнього процесу. Ці сервери живляться автономно, від станції сонячних панелей, які розміщені на даху навчального корпусу. Маємо систему відеонагляду. В навчальному корпусі, майстернях та гуртожитку працюють Wi-Fi зони».

Матеріально-технічну базу ДПТНЗ «ВМВПУ» нам демонструвала заступник директора з навчальної роботи – Корженко Світлана Гаврилівна.

- Цікаво, як з’явилась ідея побудови такої унікальної освітньої моделі (профільне, допрофільне навчання, ІТ-школярик, навчання старшого покоління)?

Світлана Гаврилівна без вагань відповіла:

Ми є родоначальниками унікальної технології організації профільної та допрофільної освіти на базі закладу освіти. Починаючи з 2014 року, ми співпрацюємо з загальноосвітніми школами,доречі вже більше 1000 дітей пройшли цю підготовку. Сьогодні ми впровадили цей напрямок у контекст «IT-школярик». Ми працюємо з дітьми 1-3 класів. Це невеликі групи до шести чоловік. Аналізуючи шкільну програму, пропонуємо більш поглиблену та цікаву модель навчання.

Звичайно, нас надихнув досвід колег із країн Європи та США, коли дітей уже у 7-8 класі наближують до профільних професій.

Ми розробили власну програму і запрошуємо учнів 8-9 класів після уроків відвідувати заняття, де вони зможуть отримати початкові знання з обраних професій. Школярі 10-11 класів можуть відвідувати та відвідують наші заняття з інформатики та програмування. Це інформаційно-технологічний напрямок, створений згідно державної програми. Наші педагоги працюють на те, щоб підготувати учнів так, аби вони змогли навчатися у вищому навчальному закладі та мали набагато вищий рівень знань в інформаційних технологіях порівняно з однолітками, які не відвідували подібні заняття.

Маємо тісну багаторічну співпрацю з обласним центром зайнятості по навчанню незайнятого населення. Користуються попитом індивідуальна курсова підготовка».

- Розкажіть про співпрацю з іноземними колегами. Яке враження вони отримали від візиту у ВМВПУ?

До нас приїздили з лекціями та майстер-класами провідні німецькі фахівці у напрямку інформаційних технологій, кулінарної справи та інші. Ми активно взаємодіємо з представниками міжнародної освіти, з європейською службою «СЕС» («Служба старших експертів»). Слід відзначити, що фахівець з інформаційних технологій був приємно здивований рівнем інформаційних технологій у навчальному закладі.

Наша задача – це побудова та впровадження ефективної освітньої програми майбутнього, тому ми співпрацюємо з найкращими спеціалістами європейської освітньої спільноти.

- Сучасний технологічний підхід до освітнього процесу вражає, але також хотілося б дізнатися про культурну частину життя ВМВПУ. Розкажіть про те, як допомагаєте здобувачам освіти стати не тільки професіоналами своєї справи, а й справжніми патріотами та різносторонньо розвиненими особистостями?

Культурне виховання та піклування про особистісний розвиток кожного нашого здобувача освіти – не менш важливий пріоритет, ніж якість освітньої програми. Ми працюємо в напрямку комплексного розвитку особистості, адже свідома людина – успішна людина.

Різноманітні культурно-виховні заходи закладу освіти (в межах закладу, міста, області тощо) сприяють вихованню любові до рідного краю, історії, мистецтва, спорту, формуванню системи ціннісних відносин до навколишнього світу і людей та соціалізації здобувачів освіти тощо.

На третьому поверсі нашого закладу розташована галерея найкращих місць Вінниці. Першокурсники, особливо з інших населених пунктів, з великою цікавістю вивчають таким чином місто.

Поряд – 7 чудес Вінниччини. Це також ідея і розробка колективу нашого закладу освіти.

Ще одна наша гордість - це музейний комплекс, представлений трьома модулями:

- Музей ретро-техніки, де зібрана техніка, яка пов’язана із спеціалізацією навчального закладу. Тут зберігається багато цікавих експонатів: комутатори, телефонні апарати, побутова техніка, яка використовувалась у 80-90 роках.

- Історичний музей. Тут можна ознайомитись із шляхом становлення навчального закладу. Серед експонатів: навчальна форма, безліч фотографій, документів, музичних інструментів. В історичному музеї зберігається інформація про всіх працівників, видатних діячів, гостей училища, студентів. Є і сумні сторінки історії, пов’язані з нашими учнями, які загинули в АТО.

- Етнографічний музей, де представлені експонати побуту українців, вишиванки, аксесуари, музичні інструменти, одяг».

Відвідавши такий сучасний та потужний заклад освіти, дуже хочеться завітати ще раз до Державного професійно-технічного навчального закладу «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище», але вже тоді, коли аудиторії будуть заповнені здобувачами освіти, познайомитись ближче з повсякденним життям цього закладу, відчути цю атмосферу творчості, жаги до знань, культури, любові до обраної професії. Хочеться поспілкуватися з колективом педагогічним та учнівським, завітати на тематичні заходи.

Концепція ВМВПУ – це, насамперед, підготовка конкурентоспроможної, освіченої та цілеспрямованої молоді, яка впевнено себе почуватиме в рамках конкретної професії та у житті в цілому.

Випускник ДПТНЗ «ВМВПУ», в порівнянні з випускником школи, – це сучасний кваліфікований робітник, адаптований спеціаліст.

Висловлюємо подяку за інформативну та цікаву розмову:

- Директору ДПТНЗ «Вінницьке МВПУ» - Дмитрику Олександру Дмитровичу;

- Заступнику директора з навчальної роботи – Корженко Світлані Гаврилівні;

- Заступнику директора з інформаційних технологій – Воронюку Олексію Миколайовичу.

Пропонуємо ознайомитись із архівними фото закладу освіти.

Інформація для абітурієнтів:

Адреса: вул. Стрілецька, 5

Телефони: (0432) 27-44-63, (0432) 61-26-32, (063) 765-00-13, (097) 722-47-32

Документи для вступу: заява, автобіографія, документ про освіту, довідка про склад сім’ї, паспорт (свідоцтво про народження), медична довідка Ф.086-У, медична карта Ф.25, 8 фотокарток 3*4 см.

Сайт: vmvpu.vn.ua

Спільнота у Фейсбук

Сторінка у Інстаграм