Історія вінницьких трамваїв два роки тому почала відлік другого сторіччя свого існування та мала за свій час кілька епохальних подій. Це були і перші кілометри колії у 1913 році, і відновлення зруйнованих війною колій у 1945-1949 роках, будівництво трамвайного депо у 50-х, і демонтаж трамвайної колії по проспекту Коцюбинського наприкінці 70-х.
Однією з видатних сторінок цієї історії стала поява у Вінниці перших спарених трамваїв чеського виробництва – пасажирських вагонів серії КТ-4-SU, які почали потрапляти до міста у 1981 році. За неповні десять років, Вінниця, наприкінці існування СРСР встигла купити на цеському заводі «ЧКД Прага» 81 трамвай серії КТ-4-SU.
Ці вагони були основою трамвайного парку Вінниці, аж поки у 2009 році діючий мер Вінниці, а нині – голова Верховної Ради України Володимир Гройсман не домовився про постачання швейцарських трамваїв з Цюріха. Отримавши від швейцарського міста понад 106 вживаних, але більш якісних трамвайних вагонів, Вінниці за 5 років майже повністю перейшла на швейцарські вагони. Ну а долю хоч і більш молодих, проте менш якісних чеських трамваїв КТ-4-SU можна зараз побачити на майданчику біля Муніципального ринку, що наприкінці вулиці Червоноармійській.