Як на Вінниччині порушують права пасажирів

Кожен пасажир має право на безпечний, своєчасний і якісний проїзд до місця призначення. Але, на жаль, не всі знають ці права, а ті хто знає, не завжди можуть ними скористатися. Ми розкажемо вам як про права, так і про обов'язки пасажирів, водіїв, та автостанцій.

Як повідомляє сайт VLASNO.INFO нещодавно був направлений запит на інформацію до Вінницького обласного підприємства автобусних станцій про те, чи працюють на автовокзалах у м. Вінниця квиткові контролери. Які обов'язки вони виконують. На що отримали відповідь, що на автостанціях м. Вінниця працюють перонні контролери. В їх обов'язки входить: організація посадки пасажирів у автобус; перевірка наявності квитків у пасажирів; своєчасна відправка автобусів в рейс, згідно їх розкладу руху; здійснення перевірки автобусів, які прибувають на платформу, наявності у них відповідних трафаретів; регулювання за допомогою шлагбаума заїзд та виїзд транспортних засобів з території автостанції; регулювання організації відстою транспортних засобів на території автостанції; контролювати заїзд на територію автостанції не технологічного автотранспорту.

На вінницькому Центральному автовокзалі ми спробували знайти хоча б одного перонного контролера і поглянути чи виконує він весь той список обов'язків, що надані у відповіді. Однак, перонних контролерів не було. Із запитанням, чому працівники автостанції не виконують свої службові обов'язки, ми звернулися до диспетчера. Диспетчер підтвердила, що перонних контролерів сьогодні на роботі немає. Однак, як не дивно, окремі водії стверджують, що бачили їх в цей день, запевняють, що контролери працюють і повністю виконують свої обов'язки.
Ми вирішили поцікавитися і у пасажирів, чи знають вони, хто такі перонні контролери і чи бачили їх коли-небудь на Центральному автовокзалі. Проте люди повідомили, що перонних контролерів не бачили, більше того: навіть не знають, як вони мають виглядати.

Навіть наступного дня і на Західному і на Східному вокзалах також не було перонних контролерів.

Квиток пасажира ‒ документ установленої форми, який підтверджує факт укладення договору перевезення, за яким перевізник зобов'язується безпечно перевезти пасажира до пункту призначення. При придбанні квитка пасажиру надається інформація щодо здійсненого виду обов'язкового страхування та про страховика.

За правилами, водій автобуса при перевезенні пасажирів автомобільним транспортом має право не допускати до поїздки пасажира, який не має квитка. Також, поза автостанцією водії самі продають квитки пасажирам. Ми вирішили перевірити, чи діють ці норми в реальному житті. Проте, як виявилося, водій брав пасажирів і без квитків, а люди самі оплачували за проїзд.

Продавати квитки водій може лише в разі відсутності автовокзалу або агентства з продажу квитків, а також після закриття квитково-касової відомості на автостанції. В цьому випадку автостанція була і каси працювали.

Пасажирам варто зрозуміти, що навіть, якщо у водія ваш проїзд буде коштувати на кілька гривень дешевше, без квитка ви є абсолютно незахищеними та незастрахованими. В разі надзвичайної ситуації під час перевезення без квитка, за вас не відповідає ніхто.

Ще одна послуга для пасажирів ‒ кімната матері та дитини. За інформацією Вінницького обласного підприємства автобусних станцій на трьох автовокзалах Вінниці є кімнати матері та дитини. Перевіримо, чи реально ними скористатися, наприклад, на Східному автовокзалі.
Кімнату матері і дитини в приміщенні Східного автовокзалу ми побачили відразу. На дверях було написано: "ключ візьміть у диспетчера", хоча за нормами законодавства кімната матері і дитини повинна бути відкрита для пасажирів протягом усього робочого дня. Та все ж, диспетчер без проблем погодилася відкрити нам кімнату. В приміщенні доволі затишно, хоча й холодно. Всю ідилію іграшкової кімнати руйнує мішок з капустою. Очевидно, кімнатою матері та дитини на Східному автовокзалі користуються не часто. Мають таке право пасажири з дітьми віком до 10 років та вагітні жінки.

Порівняно зі Східною, на Центральній автостанції, кімнату матері і дитини ми шукали досить довго. Все-таки, диспетчер показала нам кімнату, але звичайному пасажиру знайти її за сімома замками доволі складно. Проблема у її місцезнаходженні кімнати не вказано ніде. Пасажири самі змушені шукати приміщення.

Також болюче питання для пасажирів пільговий проїзд. Люди, які мають пільги, розповідають, що водії неодноразово порушували їхні права. Юрист зазначає, що з 1 червня 2015 року відмінено пільговий проїзд для деяких категорій громадян.

Ще одна проблема ‒ підпільні перевізники. Ще на Центральному автовокзалі водії закликають нас перевірити законність тих, хто відправляється не з автостанцій. Зокрема, люди цікавляться про легальність автобусів, що відправляються із Залізничного вокзалу, адже за законом України «Про автомобільний транспорт», відправлення чи прибуття автобусів приміських, міжміських та міжнародних автобусних маршрутів загального користування здійснюється тільки з автостанцій, а в разі їх відсутності — із зупинок, передбачених розкладом руху».

Ми вирішили запитати самих водіїв автобусів, що стоять на Залізничному Вокзалі, чи діють вони згідно законодавства України. Вони повідомили, що працюють законно і навіть заїжджають із Залізничного вокзалу на Центральну автостанцію у 18.05 годин. Перевірити слова водіїв просто. Зайти на сайт автовокзалу й поглянути, чи є в розкладі руху маршрут "Вінниця- Київ" на 18.05. Заходимо, шукаємо ‒ такого маршруту немає.

Про те, чи можна автобусам здійснювати відправлення чи прибуття із автостоянок біля Залізничного вокзалу у відповіді на запит на інформацію керівництво Південно-Західної залізниці повідомило, що це питання не в їхній компетенції. Таку ж відповідь ми отримали і від Департаменту житлово-комунального господарства енергетики та інфраструктури Вінницької облдержадміністрації.

Користуйтеся своїми правами пасажирів та водіїв і не забувайте про обв'язки.

Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

. Пожалуйста, используйте форму отзывов для оценок и рецензий, для вопросов и обсуждений - используйте форму комментариев, а не отзывов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Автор
0/12
Актуальность
0/12
Изложение
0/12
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов. Для оценок и рецензии используйте форму отзывов