• Главная
  • Моргунов влаштував «розбір польотів» вінницьким клеркам за черги, платні повірки лічильників і хамство
17:49, 3 ноября 2015 г.

Моргунов влаштував «розбір польотів» вінницьким клеркам за черги, платні повірки лічильників і хамство

Вінницькі електромережі, «водоканал», «Вінницягаззбут», ЖЕКи робота цих структур псує вінничанам немало нервів. Мало того, що комунальні послуги дорогі, не завжди якісні, то ще й городянами приходиться годинами вистоювати черги, аби вирішити питання по наданню послуг.

Саме скарги вінничан, які надходять до міської ради та безпосередньо до в.о. вінницького міського голови Сергія Моргунова стали причиною того, що сьогодні, 3 жовтня, в залі засідань міськради було проведено нараду з керівниками відповідних структур, щоб врегулювати проблемні питання.

Зокрема, від вінничан надходять чисельні скарги на черги у «Вінницягаззбуті», бо ця структура приймає людей лише на Шмідта,32, і часто, аби вирішити якесь питання люди займають чергу з 6-ї години ранку. Надходять і чисельні скарги на відсутність бланків договорів. Схожа ситуація з прийомом громадян і безкінечними чергами і у «Вінницяводоканал», які приймають лише на Київьскій, 73 а в МЕМ.

Тому С. Моргунов поставив питання керівникам структур, щоб прийом громадян їх представники проводили в прозорих офісах та в центрах надання адміністративних послуг. На розробку відповідного механізму надання послуг дали два тижні – до 17 листопада доповісти про результати.

Але вже сьогодні керівники електромереж та газової служби повідомили, що дадуть своїх працівників у прозорі офіси для прийому громадян.

Окремо «наганяй» від Моргунова отримав головний інженер «Вінницяоблводоканалу» Олег Шведов за те, що брали гроші за повірку лічильників.

«Відповідно до чинного законодавства ви повинні проводити повірку лічильників за рахунок обігових коштів підприємства. Все. Крапка. Будуть ще виникати такі питання, вирішуватимемо їх в судовому порядку», - сказав С. Моргунов, звертаючись до представника «Водоканалу».

Моргунов влаштував «розбір польотів» вінницьким клеркам за черги, платні повірки лічильників і хамство, фото-1

«Отримали на горіхи» представники ЖЕКів. Люди масово скаржаться на хамство їх працівників та на несвоєчасну подачу тепла в будинки з початком опалювального сезону, та неякісне прибирання територій.

Обговорили ситуацію і з включенням тепла в будинках по вул. Винниченка та Медвєдєва, коли працівники ЖЕО та «Побут» не реагували на скарги громадян на холодні батареї, а за день надходило біля 20 звернень вінничан. Представник ЖЕО доповів, що винні самі вінничани, бо неправильно користуються системою опалення, і ще в них на початку опалювального сезону звільнився інженер… Моргунов сказав, що «кадрові питання» не повинні відбиватись на споживачах, і «відчитав» представника ЖЕО.

«Я хотів би, щоб ЖЕКами були відпрацьовані пропозиції щодо усунення цих проблемних питань. До 17 листопада даю доручення всім ЖЕКам розробити детальну презентацію свого бачення розвитку підприємства.  Тоді нам буде зрозуміло рівень фахівців і розуміння вами цієї ситуації. 17 числа також доповідаєте про створення кадрового резерву.

Перше основне завдання – це якісне надання послуг Найголовніше – це людина, споживач», - підсумував С. Моргунов.

Моргунов влаштував «розбір польотів» вінницьким клеркам за черги, платні повірки лічильників і хамство, фото-2
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
0,0
Оцените первым
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Объявления
live comments feed...