Моніторинг: 20% журналістських матеріалів під час виборів були замовними
Вінницький прес-клуб за підтримки «DVV International» промоніторив місцеві ЗМІ на кількість замовних матеріалів під час виборів. Дослідження проводили протягом вересня та жовтня.
- Загальна кількість матеріалів політичної тематики, яка вийшла у десяти ЗМІ, які ми моніторили, складає 424, - каже координатор проекту Ірина Ярошинська. - З них не марковано позначкою «реклама» 272 матеріали, марковано за всіма правилами – 152. Відверта «джинса» складає 98 матеріалів.
- Найбільше матеріалів політичної тематики вийшло у газеті «Реал», - каже Ірина. – Далі йде «33 канал», «Вінниця.info», «Власно.info». Найменше таких матеріалів містилось на сайті «Вінниця.ОК» та у газеті «Місто».
Замовними матеріалами вважалися ті, які містили тільки одну точку зору, не були соціально важливими для суспільства та експертами виступали недостатньо професійні люди.
- Сумно, що журналісти мало робили власних аналітичних матеріалів, які читачеві можна було б споживати як неупереджені, - каже голова Вінницького прес-клубу Наталія Болховська. - Це ще раз говорить про те, що журналісти стають об’єктами, суб’єктами тієї чи іншої сторони під час виборчих кампаній.
Коментарі