• Головна
  • Кількість рекламних щитів у Вінниці за чотири роки скоротилася більш як вдвічі
15:15, 15 грудня 2015 р.

Кількість рекламних щитів у Вінниці за чотири роки скоротилася більш як вдвічі

Усі рекламні щити у Вінниці є безпечними для городян. За цим слідкує департамент архітектури, містобудування та кадастру. Протягом останніх чотирьох років рекламні площі міста привели в один стиль, аби вони вписувалися в архітектуру Вінниці та скоротили їх чисельність більш як вдвічі. Про це в ексклюзивному коментарі кореспонденту УНН-Центр повідомив головний спеціаліст відділу культурної спадщини та дизайну департаменту Денис Оголь.

"У 2011 році міськвиконком ухвалив порядок розміщення зовнішньої реклами у місті. Завдяки цьому вдалося рекламні носії привести у загальний стиль, який вписується в архітектуру міста. При цьому, кількість рекламних площ у місті скоротилася у понад два рази - їх було близько 700. Нині всього рекламних носіїв у Вінниці близько трьохсот, а білбордів – 197", – розповів Д.Оголь.

За його словами, в місті розроблена комплексна схема, якої мають дотримуватися рекламні компанії, котрі надають відповідні послуги. Білборди розміщуються на відстані не ближче 100 м один від одного. Також є зонування міста – в архітектурній його частині білбордів не повинно бути взагалі. Максимум є сіті-лайти. Борди розміщуються на магістральних частинах міста.

"Перш ніж встановити білборд на якійсь точці, ця територія оглядається на предмет того, чи взагалі є така можливість. Адже під землею можуть бути різноманітні мережі та комунікації, які при встановленні нової рекламної площі можна пошкодити. Тому на кожен борд видається дозвільний документ, у якому свої висновки пишуть різноманітні служби: газовики, енергетики, телефоністи", – пояснює Д.Оголь.

Періодично фахівці департаменту архітектури проводять огляд білбордів. Якщо ж вони не відповідають вимогам – з компанією просто розривають договір і на їх місце приходить інша фірма.

"Зовнішньою рекламою у місті займаються крупні компанії, котрі знають, який вигляд мають мати їх рекламні площі, як дбати про них. Адже їм самим невигідно, коли їх білборди у поганому стані. У нас за останні роки не траплялося такого, щоб ми розривали договори", – резюмував Д.Оголь.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...