Як увійти в робочу колію після свят?

Увійти в робочу колію після довгих свят завжди непросто. Тим не менш, уникнути цього неможливо. Але щоб перехід від галасливих веселощів до трудових буднів не був занадто різким, намагайтеся дотримуватися декількох простих порад психологів.

Протягом перших трьох днів після свят, швидше за все, ви будете відчувати апатію. Це важкий стан можна полегшити, якщо в перший тиждень після роботи здійснювати щоденні півгодинні прогулянки, а вдома знаходити час для занять до душі: читання, малювання, перегляд фільмів, похід у кіно, катання на ковзанах або медитації. Тобто намагатися плавно переорієнтуватися на робочий лад. Нехай після роботи в офісі задоволення дає хобі. Це стане своєрідним відпочинком і допоможе зняти стрес, стверджують фахівці.

У перший трудовий день, а також за день до початку робочого тижня рекомендується пити більше води і трав’яних настоїв, які очищають організм від токсинів. А раз на день потрібно їсти буряк, оскільки це холіновмісткий продукт і відмінний антидепресант. У перший післясвятковий тиждень краще відмовитись від алкоголю, оскільки його було і так забагато в свята. Жирну їжу теж краще вживати якомога рідше.

дієта

Звичайно, атмосфера у вашому будинку також повинна сприяти здоровій психологічній перебудові, тому кліматконтроль, з іонізіцією та озонуванням повітря, а також комфортною температурою, стане одним із чинників для позитивного повернення в робочий ритм.

Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)
44 просмотра в июле
Я рекомендую
Пока никто не рекомендует

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

. Пожалуйста, используйте форму отзывов для оценок и рецензий, для вопросов и обсуждений - используйте форму комментариев, а не отзывов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Автор
0/12
Актуальность
0/12
Изложение
0/12
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов