• Головна
  • Чому вінницькі трамваї завжди зупиняються перед міським костелом?
10:30, 5 січня 2016 р.

Чому вінницькі трамваї завжди зупиняються перед міським костелом?

Напевно, кожен з нас звертав увагу на те, що трамвай, коли їде в сторону Замостя, завжди зупиняється на вулиці Соборній перед костелом Святої Діви Марії Ангельської та сигналить.

– У дитинстві мені завжди було цікаво, чому вони це роблять. Я тоді чув, що між костелом і церквою знаходиться підземний хід і вони перед ним зупиняються, щоб він не провалився. Я завжди вважав, що це якось пов'язано з самим костелом, – каже вінничанин Сергій.

Насправді все набагато простіше і логічніше.

– Це у нас технічна зупинка. Ми тут перевіряємо магнітне гальмо, перед крутим спуском на міст. У трамваї взагалі п'ять різних видів гальм. Порожній трамвай важить 35 тонн, а якщо заповнений людьми, то всі 50 тонн буде. Тому для безпеки руху передбачено таку кількість гальм, – каже водій вінницького трамваю Альона Собко.

Трамвай важко зупинити, особливо коли йде юзом. При гальмуванні трамвай, начебто, зупиняється, але все одно повзе. Це відбувається, коли брудні або мокрі рейки і трамваю важко зупиниться, і його несе.

Є ще такий вид трамвайного гальма, як педаль пильності. Її водій трамваю завжди повинен тримати затиснутою. Якщо її відпустити, то трамвай зупиниться. Водії трамваїв кажуть, що не складно її тримати постійно затиснутою.

Безпекою трамвайного руху у Вінниці особливо стали перейматися після аварії 8 травня 1938 року. Тоді трамвай розігнався на спуску вище допустимої норми і, у результаті неправильного гальмування, пробив поручні мосту та впав у воду. Загинуло дві людини. Потім комісія з інженерів-спеціалістів з'ясувала, що у трамвайному управлінні не було ніякої дисципліни. Не проводився належний технічний огляд вагонів, трамвайна лінія була у жахливому стані і водіїв трамваїв брали, майже, всіх підряд. Така недбалість призвела до такої жахливої ​​аварії.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення