Оператор life:) стає lifecell

15 січня 2016 року. Оператор мобільного зв'язку life:) оголошує про новий етап розвитку компанії, який почнеться з масштабного ребрендингу. На зміну life:) приходить нова назва lifecell, співзвучна з брендом компанії Turkcell – великого міжнародного інвестора, якому належать 100% акцій українського оператора.

Під брендом life:) компанія пропрацювала на українському ринку більше десяти років. Наступне десятиліття оператор №1 для смартфонів починає вже з іншою назвою – lifecell. Під новим брендом компанія продовжить свою діяльність на ринку як зрілий, досвідчений і мультисервісний оператор, цікавий для всіх категорій абонентів.

У 2015 році 100% власником мобільного оператора life:) стала компанія Turkcell, що котується на нью-йоркській фондовій біржі – одна з найбільших телеком-компаній Європи та провідний провайдер телеком-зв'язку і технологій в Туреччині. Крім рідної країни, вона володіє телеком-структурами в 8 країнах: Україні, Білорусії, Казахстані, Азербайджані, Молдові, Грузії, Німеччині та на Північному Кіпрі,. Але саме український ринок став першим, на якому материнська компанія прийняла рішення в повному масштабі впроваджувати свої найуспішніші практики, інновації та величезний досвід телеком-оператора зі світовим ім'ям. Це стало однією з важливих передумов для зміни бренду.

life:) стає українським Turkcell. Надихнувшись досягненнями своєї материнської компанії, оператор поставив перед собою мету стати українським Turkcell, компанією, яка приносить на ринок нові тренди комунікації та постійно стимулює його рухатися в майбутнє. Щоб візуально наблизити life:) до материнської компанії і підкреслити зв'язок між компаніями, новий бренд lifecell набув не лише однакових та співзвучних елементів з брендом Turkcell, але й кольорів материнської компанії: синього та жовтого.

Органічний розвиток і дорослішання бренду стали ще однією причиною ребрендингу. Від самого початку своєї 10-річної роботи на ринку оператор позиціонувався як бренд, орієнтований на молодь. Але за ці роки аудиторія life:) виросла і сформувала категорію користувачів з великим клієнтським досвідом, знанням сучасних технологій та очікуванням високої якості обслуговування. Сам оператор став однаково цікавим як для активних користувачів смартфонів, так і для вимогливих корпоративних клієнтів. Тому наступний органічний крок оператора – це стати компанією, що перевищує очікування всіх споживачів: від молоді до великих бізнес-компаній.

lifecell – це дата-оператор майбутнього. Одним з історичних досягнень life:) стало створення ринку мобільного інтернету в Україні. Оператор першим приніс на український ринок інноваційну на той момент технологію EDGE, відкривши для абонентів мобільний інтернет. Відтоді компанія зайняла заслужену нішу оператора №1 для смартфонів з найвищим проникненням пристроїв у мережі (45%), у тому числі з підтримкою 3G (43,8%). Сьогодні оператор розгортає мережу третього покоління на базі інноваційної технології 3G+ та надає послуги мобільного інтернету 5,4 млн абонентів. Тому бренд lifecell, акумулюючи всі кращі розробки та досягнення life:), ставить перед собою мету стати першим українським дата-оператором з новим слоганом «Підключай майбутнє».

Бурак Ерсой, Головний виконавчий директор lifecell,підкреслив: «Виходячи на наступний етап розвитку компанії, ми раді представити українському ринку наш новий бренд lifecell, в якому ми символічно об'єднали минуле і майбутнє. Для нашої компанії ребрендинг – це не стільки зовнішнє перетворення, скільки глибокі зміни у всіх сферах і на всіх рівнях діяльності оператора: обслуговування абонентів, створення затребуваних послуг, впровадження яскравих і корисних інновацій на українському ринку. У той же час, вдосконалюючись як мультифункціональний та універсальний оператор для всіх абонентів, ми будемо позиціонувати lifecell як ефективний дата-оператор, що надає максимум можливостей для спілкування через високошвидкісний мобільний інтернет, підключаючи до майбутнього комунікацій якомога більше українських споживачів».

***

lifecell – український оператор, що надає справжню свободу спілкування, в першу чергу через високошвидкісний мобільний інтернет. За допомогою доступного 3G+ інтернету lifecell відкриває сучасні можливості мобільної комунікації для всіх категорій користувачів, незалежно від віку чи знань технологій.

100% акцій оператора належать Turkcell – турецькому лідеру інновацій в мобільному зв'язку. Мережа оператора lifecell покриває 99% території України. Станом на кінець третього кварталу 2015 року, активна абонентська база lifecell становить 10,8 мільйона користувачів.

Як дата-оператор і лідер ринку з проникнення смартфонів і 3G-пристроїв, lifecell пропонує тарифи та послуги, найбільш зручні і вигідні для власників «розумних» пристроїв.

lifecell – єдиний оператор, що розгортає мережу третього покоління на основі сучасної технології 3G+, яка є останнім досягненням у розвитку 3G і здатна підтримувати максимальну швидкість завантаження до 63,3 Мбіт за секунду.

Автор
( 0 оценок )
Актуальность
( 0 оценок )
Изложение
( 0 оценок )

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Основной принцип - «посетил - отпишись». 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

 Комментарии предназначены для общения и обсуждения , а также для выяснения интересующих вопросов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама, заявления, связанные с деятельностью компании.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Автор
0/12
Актуальность
0/12
Изложение
0/12
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать