"Вінницяоблгаз" спростовує інформацію, що вони розбавляють газ для людей

Український експерт заявив, що постачальники штучно знижують калорійність газу. У Вінницяоблгаз розказали чому неможливо розбавити газ.

За словами експерта Генадія Рябцева, облгази знижують калорійність газу, додаючи інертний газ в природний.

У прес-службі «Вінницяоблгаз» назвали це ствердження нісенітницею.

- По-перше, інертний газ коштує в рази дорожче природного. Тому будь-який експерт, який стверджує, що обласні газорозподільні компанії ніби-то розбавляють природній газ, тому що їм це вигідно економічно, нехай би замислився, який, в такому випадку, облгазам із цього зиск?  По-друге, це зробити неможливо технологічно та фізично. А якщо можливо, то нехай експерт надасть задокументовані докази підтвердження того. Третє, це питання стосується безпеки людей. Ми гарантуємо нашим споживачам безпеку, тому не може бути й мови про втручання у систему газопостачання,  - пояснює прес-секретар відомства Оксана Поліщук.

- Взагалі тема «розбавлення газу» зараз дуже модна та актуальна. Складається враження, що комусь вигідно говорити, що газ розбавляють та з газом граються, а собі в кишеню кладуть гроші. Можливо, якимось чином спрацьовує психологічний фактор, коли людина декілька разів побачили цю інформацію в мережах або телебаченню. То вже її газ може видатись не тільки рожевим. Я теж користуюся газом та в себе вдома я не бачила ніякого рожевого газу. Як чайник закіпає, особисто я не досліджувала, - зазначає прес-секретар «Вінницяоблгазу».

Автор
( 0 оценок )
Актуальность
( 0 оценок )
Изложение
( 0 оценок )

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Основной принцип - «посетил - отпишись». 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

 Комментарии предназначены для общения и обсуждения , а также для выяснения интересующих вопросов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама, заявления, связанные с деятельностью компании.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Автор
0/12
Актуальность
0/12
Изложение
0/12
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать