
14:46, 22 січня 2016 р.
Вінничани збиратимуть менше довідок
Адміністратори Прозорих офісів отримали доступ до декількох реєстрів. Яка користь з того вінничанам?
- Переглянули основні процедури щодо звернень до міської ради та її виконавчих органів представників бізнесу, зокрема: передача в оренду, продовження дії договорів оренди об'єктів нерухомого майна комунальної власності; передача в оренду, продовження дії договорів оренди, продаж земельних ділянок комунальної власності; укладення договорів земельного сервітуту; надання погоджень на складання землевпорядної документації та її затвердження, - розказує керівник департаменту адмінпослуг Вінницької мерії Ірина Копчук.
В результаті цього з людей в подальшому не вимагатимуть додавати до заяви/клопотання такі документи:
- інформацію про об'єкти нерухомого майна;
- інформацію з ЄДР;
- копію статутних документів;
- копію паспорту;
- довідку з банків;
- витяг з технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки;
- довідку, копію наказу про призначення керівника.
Реквізити паспорта, ідентифікаційний код, банківські реквізити, ЄДРПОУ, які є основними в переліку, люди просто вписуватимуть в заяву. Адміністратор ідентифікує суб'єкта звернення під час подання документів та, як представник міської ради, підтвердить відповідність підпису людини.
Варто нагадати, що он-лайн можна замовити 25 адміністративних послуг. Для цього потрібно лише зареєструвати Персональний кабінет на Інтернет-сторінці вінницького Прозорого офісу.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
15:00
Мобільні команди медиків працюватимуть у найбільш віддалених громадах 7 областей для вакцинації дітей проти кору
Новини компаній
10:00
16 грудня
08:25
14 грудня
ТОП новини
Оголошення
12:27, 17 грудня
16:51, 5 грудня
12:27, 17 грудня
14:11, 9 грудня
Коментарі