Молодих вінничан запрошують на найвищу гору України, щоб першого червня поставити національний рекорд - вишикуватися у формі герба країни на висоті 2061 метрів.

Стати участником рекордної події може кожен, кому виповнилося 18 років. Акцій, подібних “Найбільшому живому гербу України на Говерлі” до цього ніхто не робив.

За таку соціально-громадську ініціативу  взялися хлопці і дівчата зі студентського туристичного клубу "Way to Freedom" Вінницького торговельно-екнономічного інституту КНТЕУ разом з Вінницьким кооперативним інститутом. Ідея належить 18-річному Павлу Волосовичу. Колись, чотири роки тому, він вперше поїхав до Карпат і підкорив Говерлу. З його слів, це було “кохання з першого погляду”. Тож відтак він там частий гість. Нещодавно здійснив своє 35 сходження. Каже, що до 30 років хоче піднятись на цю вершину 101 раз. А поки разом із координатором проекту Мариною Загоруйко і командою з 12 “відчайдух” збирають півтисячі людей, щоб вони, може, теж полюбили такий активний відпочинок. Саме це ж і мають на меті ініциатори - популяризувати здоровий спосіб життя та підтримати імідж міста.

Шлях на вершину

Для участі в акції треба зареєструватися та знайти час. Або навпаки. Окрім вражаючих карпатських краєвидів, які відкриються погляду, організатори обіцяють рок-концерт від гурту "НЕ лізь, БО вб'є”. Вартість поїздки 300 гривень. І більше 100 людей вже зареєструвалося.

Деталі дивіться в групі: https://vk.com/karpatirecordvn

-_2-_ccwAxY.jpg
На Говерлі 500 вінничан збіраю
Автор
( 0 оценок )
Актуальность
( 0 оценок )
Изложение
( 0 оценок )

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Основной принцип - «посетил - отпишись». 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

 Комментарии предназначены для общения и обсуждения , а также для выяснения интересующих вопросов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама, заявления, связанные с деятельностью компании.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Автор
0/12
Актуальность
0/12
Изложение
0/12
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать