Найближчим часом уряд має намір заборонити міжміські маршрутки, які здійснюють перевезення на відстані, довші за 150 км, та замінити їх на комфортабельні рейсові автобуси. Основний мотив такого рішення – висока смертність пасажирів внаслідок ДТП за участю маршруток, йдеться у сюжеті ТСН.

Адже за останні 4 місяці в Україні сталось майже 400 аварій за участю маршруток, і майже в третині випадків були людські жертви. Типова трагедія на дорозі: маршрутка, переобладнана або ж навіть заводська українська, на великій швидкості врізається у інше авто. Пасажири помирають навіть не від самого удару, а від того, що зриваються крісла , які чавлять усіх на своєму шляху, або через  відсутні паски безпеки люди просто вилітають із маршруток. Для порівняння – у великих автобусах така  причина смерті майже виключена.

Лише одного цього факту, кажуть в Головній держінспекції на автомобільному транспорті, було достатньо, аби маршрутки вирішили прибрати. Документ, яким маршруткам забороняється перевозити пасажирів на далекі відстані, запропонувало Мінінфраструктури. У понеділок його опублікують на сайті Держпідприємництва. Автоперевізникам дадуть 30 днів  на вивчення, обговорення документу та пропозиції.

Але причина такої пропозиції - не лише в аварійності, кажуть в міністерстві та міліції. По-перше, на більшості міжміських маршрутів працюють  неконтрольовані  "нелегали".

"Звичайний автобус має певний розклад руху, скільки має їхати, з якою швидкістю. А маршрутки часто перевищують швидкість. Не контролюється, скільки водій провів за кермом", - каже Василь Рублюк, керівник відділу авто технічної інспекції ДАІ МВС.

Тому в міністерському документі з'являться  наступні вимоги: два водія та обслуговуючий персонал, чіткий час маршруту та обмеження максимальної швидкості. У 2009 році уряд вже хотів заборонити переобладнанні маршрутки. Тоді все закінчилось масштабним страйком під стінами Кабміну і норму просто скасували. Не виключено, що й цього разу грандіозна реформація завершиться лише обов'язковим введенням у 2013 році пасків безпеки та тахометрів, про які говорили ще минулого року. Але головне, аби норму виконували. Інакше трагічна статистика аварій, як і в попередні роки, залишиться незмінною.

0432.ua

Маршруткам заборонять їздити на довгі відстані

Найближчим часом уряд має намір заборонити міжміські маршрутки, які здійснюють перевезення на відстані, довші за 150 км, та замінити їх на комфортабельні рейсові автобуси. Основний мотив такого рішення – висока смертність пасажирів внаслідок ДТП за участю маршруток, йдеться у сюжеті ТСН.

Адже за останні 4 місяці в Україні сталось майже 400 аварій за участю маршруток, і майже в третині випадків були людські жертви. Типова трагедія на дорозі: маршрутка, переобладнана або ж навіть заводська українська, на великій швидкості врізається у інше авто. Пасажири помирають навіть не від самого удару, а від того, що зриваються крісла , які чавлять усіх на своєму шляху, або через  відсутні паски безпеки люди просто вилітають із маршруток. Для порівняння – у великих автобусах така  причина смерті майже виключена.

Лише одного цього факту, кажуть в Головній держінспекції на автомобільному транспорті, було достатньо, аби маршрутки вирішили прибрати. Документ, яким маршруткам забороняється перевозити пасажирів на далекі відстані, запропонувало Мінінфраструктури. У понеділок його опублікують на сайті Держпідприємництва. Автоперевізникам дадуть 30 днів  на вивчення, обговорення документу та пропозиції.

Але причина такої пропозиції - не лише в аварійності, кажуть в міністерстві та міліції. По-перше, на більшості міжміських маршрутів працюють  неконтрольовані  "нелегали".

"Звичайний автобус має певний розклад руху, скільки має їхати, з якою швидкістю. А маршрутки часто перевищують швидкість. Не контролюється, скільки водій провів за кермом", - каже Василь Рублюк, керівник відділу авто технічної інспекції ДАІ МВС.

Тому в міністерському документі з'являться  наступні вимоги: два водія та обслуговуючий персонал, чіткий час маршруту та обмеження максимальної швидкості. У 2009 році уряд вже хотів заборонити переобладнанні маршрутки. Тоді все закінчилось масштабним страйком під стінами Кабміну і норму просто скасували. Не виключено, що й цього разу грандіозна реформація завершиться лише обов'язковим введенням у 2013 році пасків безпеки та тахометрів, про які говорили ще минулого року. Але головне, аби норму виконували. Інакше трагічна статистика аварій, як і в попередні роки, залишиться незмінною.

Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Основной принцип - «посетил - отпишись». 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

 Комментарии предназначены для общения и обсуждения , а также для выяснения интересующих вопросов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Автор
0/12
Актуальность
0/12
Изложение
0/12
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать