Ми відповідаємо за якість послуг і свою роботу перед абонентами, — президент ТРК «Еверест» М. Л. Спектор

Микола Леонідович Спектор, президент ТРК «Еверест»

Микола Леонідович Спектор, президент ТРК «Еверест»

Інтерв'ю з президентом ТРК «Еверест» Миколою Леонідовичем Спектором вже стали традиційними, оскільки питання, що періодично виникають, вимагають кваліфікованих і чесних відповідей. На сьогодні найактуальнішими є питання про зміну вартості тарифів у пакетах послуги Інтернет і ймовірність зростання абонплати за кабельне телебачення.

Миколо Леонідовичу, наприкінці минулого і на початку цього року всі провайдери телекомунікаційних послуг, включаючи операторів мобільного зв'язку, наче за командою почали піднімати абонплату за послугу доступу до Інтернету. На даний час деякі компанії встигли підняти ціну кілька разів. Але залишалася надія, що провідний оператор регіону ЕВЕРЕСТ™, який проігнорував цей колективний «забіг», надовго відкладе аналогічні плани. Чи своєчасний і виправданий цей крок зараз?

Відповідь на питання про зміну вартості послуги Інтернет базується на двох факторах. Перший — потреби і політика компанії, другий — загальна ситуація з вартістю телекомунікаційних послуг у країні.

Наша компанія керується лише одним принципом у своїй роботі — надання високоякісної послуги у повному обсязі. Це означає, що швидкість, надійність, стабільність, безперебійність, сервіс і додаткові послуги (акції, бонусні програми) повинні бути на найвищому рівні. Для цього необхідна сучасна мережа, яка обслуговується щодня, професійне дороге станційне та мережеве обладнання, а головне — люди. І не просто люди, а великий суперпрофесійний колектив відданих справі фахівців, готових 24 години на добу обслуговувати цю потужну махіну.

Чи дійсно так необхідно утримувати велику кількість персоналу та надавати цілодобовий сервіс абонентам?

Ми цінуємо своїх абонентів і вважаємо, що якісний сервіс повинен бути доступний їм у будь-який час у будь-якій точці міста. І це одна з відмінних рис ТРК «Еверест», до якої вже звикли вінничани.

Кол-центри компанії приймають близько 2 тисяч дзвінків на добу і більшість з них припадає саме на вечірній час, коли в інших провайдерів робочий день давно закінчився. При роботі в стандартному режимі час очікування на лінії складає в середньому 15-20 секунд.

Наші інформаційні центри розташовані у всіх ключових районах Вінниці (Вишенський, Замостянський, Подільський, Центральний — у головному офісі) та працюють з ранку і до пізнього вечора, вирішуючи будь-які проблемні питання абонентів. Компанія здатна виконувати до 500 дрібних ремонтів на день. При цьому до вас можуть приїхати у будь-який час, навіть вночі, якщо виникне така необхідність, оскільки ремонтні служби працюють у цілодобовому режимі. Великі серйозні аварії, а без них на великому виробництві, на жаль, не обходиться (то тролейбус штангами зачепить оптичне волокно, то екскаватор ковшем порве кабель або вандали щось зіпсують), усуваються за лічені години. У компанії існує регламент, за яким протягом 20 хвилин, незалежно від того, чи це робочий день, чи вечір вихідного, інженери і ремонтні підрозділи починають усунення проблеми.

Навряд чи ще хтось на телекомунікаційному ринку країни має таку кількість служб для обслуговування клієнтів, як ТРК «Еверест». Кол-центри та інфоцентри, бригади підключень, ремонтні служби, магістральні техніки все це і багато іншого забезпечує безперебійну роботу компанії. Це називається турботою про людей і вимагає не лише величезних зусиль, але і великих витрат, а іноді і додаткових капіталовкладень.

Тому не важливо, хто, коли і чому, не докладаючи особливих зусиль і маючи персонал умовно з трьох або десятьох працівників, піднімає абонплату. Я точно знаю, чому це робимо ми. А робимо ми це тому, що хочемо дивитися людям прямо в очі, надаючи якісні послуги, а не, вибачте мене за грубість, фуфло.

«Еверест» ніколи не відрізнявся супердешевими цінами, він вирізнявся класними послугами за справедливу абонплату. Саме тому всі ці роки і домінує на ринку (згідно з результатам регіональних конкурсів «Бізнес-еліта Поділля» 2010-2018 рр. та «Народний бренд» 2014-2018 рр., — ред.). Тому зміни вартості в пакетах на 15-25 грн, хоч і неприємні, але необхідні і на сто відсотків виправдані.

Останнім часом українські провайдери все частіше говорять про необхідність підвищення місячної абонплати за Інтернет до 250-300 грн. Звідки така ціна?

Це якраз друга частина відповіді на запитання щодо нашого коригування цін на тарифні пакети. Вона глобальніша, але тісно пов'язана і логічно продовжує першу. До 2014 року в Україні сформувалася, якщо так можна висловитися, правильна і досить справедлива ціна на послугу Інтернету. При цьому, на мій погляд, вона влаштовувала всіх. І того, хто мало що робив і на старих технологіях мав можливість заробляти трохи більше. І того, хто будував нові сучасні мережі, купуючи дороге обладнання, вкладаючи всі кошти в розвиток, і вигравав завдяки цьому в конкурентній боротьбі за ринок. Але головне — все влаштовувало споживача, який віддавав перевагу якості послуги та гідному сервісу.

Отож, на той момент середня ціна послуги Інтернету становила приблизно 80 грн, що відповідало 10 доларам США. До кінця 2014 року курс долара зріс у три з половиною рази. Як мінімум у стільки ж збільшилися всі витрати компаній.

Думаю, нікому не потрібно розповідати про підвищення тарифів на комунальні послуги, оренду приміщень, бензин, збільшення вартості устаткування, зростання мінімальної зарплати. За п'ять років ціни підскочили на 300 і більше відсотків на всі види товарів і послуг. На все, але не на Інтернет.

Власники ж телекомунікаційних компаній, займаючись виключно виживанням, прагнули стримувати ціну за рахунок скорочення робочих місць, відсутності розвитку, словом, тотальної економії, що не могло не позначитися і на якості послуг. Так, за даними дослідницької компанії cable.co.uk, Україна за останній рік вже втратила 23 позиції у світовому рейтингу швидкості Інтернету і перемістилася з 58-го на 81-ше місце.

А Інтернет сьогодні не просто затребуваний, він став однією з послуг першої необхідності. Тому повинен бути якісним, сучасним, з гідним сервісом. Весь світ прагне до високого рівня якості життя. Люди хочуть жити краще, довше, цікавіше. Не бажають економити на здоров'ї, навчанні і, врешті-решт, на повазі до себе. Все це вимагає витрат і від них нікуди не дітися. Тому, на мій погляд, ціни на послугу Інтернету в Україні, хоч і повільно, але повертатимуться на колишній рівень.

Зміна ціни торкнеться і кабельного телебачення?

Ми вже півтора року не змінювали вартість кабельного телебачення і поки що не плануємо. Якщо медіагрупи не почнуть коригувати свої ціни, ми зможемо утримувати абонплату на нинішньому рівні.

Ви, напевно, вже знаєте, що цьогоріч планується перехід на кодування супутникового мовлення чотирьох найбільших українських медіагруп. Це означає, що загалом для близько 4,5 млн домогосподарств, які користуються супутниковим телебаченням, більше 20 телеканалів, серед яких 1+1, 2+2, СТБ, ICTV, ТЕТ, Новий, Інтер, НТН, Україна, стануть недоступні на безкоштовній основі.

Абоненти кабельного телебачення ТРК «Еверест», незалежно від кількості телевізорів у квартирі, сплачують 90 гривень на місяць за 73 канали, у тому числі рейтингові зарубіжні та українські, які інші провайдери вкрай рідко включають у базові пакети. Власники сучасних моделей телевізорів отримують можливість дивитися до 120 телеканалів у високій якості зображення і звуку. До того ж незабаром в аналоговому пакеті з'являться нові цікаві популярні канали.

Адже ТРК «Еверест» працює для абонентів і робить все, щоб якомога більше людей могли користуватися дійсно якісним Інтернетом, дивитися цікаве телебачення і завжди відчувати турботу компанії.

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Оцените первым
(0 оценок)
Пока еще никто не оценил
Пока никто не рекомендует
Авторизируйтесь ,
чтобы оценить и порекомендовать
Культура
Винницкая областная филармония подхватила инициативу лучших европейских творческих коллективов, записав видеоклип online, передает пресс-служба филармонии. На новую для себя форму концертирования решились артисты симфонического оркестра филармонии. Находясь в карантине на самоизоляции, каждый из них записал домашнее видео со своей оркестровой партией. Монтажеру видео осталось лишь собрать их в один большой пазл. Видео уже доступно для просмотра в аккаунте...
Общество
В Гнивани Винницкой области в разгар эпидемии коронавируса и объявленного властью всеобщего карантина городские власти составили протокол о штрафе на местного пенсионера. Находящегося на самоизоляции 68-летнего Виталия Подудало хотят наказать за то, что он не убрал территорию возле много лет заброшенного здания бывшего кафе. Как рассказал “РЕАЛу” Виталий Григорьевич, данное помещение принадлежало его покойной супруге, которая умерла от онкологического неду...
Происшествия
2 апреля в Чечельницком районе на одном из предприятий произошел несчастный случай. Рабочего ударило током. Мужчина погиб на месте происшествия.Во время проведения технических работ 21-летнего мужчину поразило током, в результате чего он погиб на месте происшествия.Полицией начато досудебное расследование по части 2 статьи 272 Уголовного кодекса Украины (нарушение правил безопасности во время выполнения работ с повышенной опасностью), за что предусмотрено...
Общество
Глава Грановского сельсовета Виктор Боднюк оказался в центре скандала. Его подозревают в убийстве из охотничьего ружья двух собак юного односельчанина. Когда в село в Гайсинском районе Винниччины прибыла следственно-оперативная группа для выяснения деталей, местный руководитель собрал «митинг» в свою поддержку. Несмотря на карантин, «поддерживать» председателя пришло 60 человек. В полиции составили соответствующие документы.  Как сообщают в отделе коммуник...
Общество
В Виннице проводят работы по капитальному ремонту кольцевой дороги. Начиная с марта недалеко от города на объездной дороге Служба автомобильных дорог в Винницкой области начала проводить капитальный ремонт дороги М12. Работы проводят за счет специального фонда государственного бюджета. Ремонт продолжается на двух участках недалеко  аэропорта и на путепроводе возле грузовой станции железной дорогой. Здесь выполняются работы по фрезерованию покрытия, устройс...
Общество
В Виннице официально зарегистрировано 43 случая заболевания COVID-19. Об этом сообщает пресс-служба Винницкого городского совета. Об уровне заболеваемости коронавирусной инфекцией в Виннице рассказал во время брифинга винницкий городской глава Сергей Моргунов. "По состоянию на 20:00 второго апреля в Виннице зарегистрировано 43 лабораторно подтвержденных случая инфицирования коронавирусом. Среди зарегистрированных – 12 человек, которые не были за пределами...
Общество
В Ладыжине выздоровела женщина, которая болела COVUD-19. Об этом сообщает пресс-служба Ладыжинского городского совета."Сообщаем, что по состоянию на утро 3 апреля 2020 острыми респираторными вирусными инфекциями заболело двое ладыжинцев. Больных с температурой 38 градусов и выше нет. Больная на коронавирус, которая находилась на лечении в инфекционном отделении больницы, выздоровела. Желаем крепкого здоровья и просим соблюдать установленные правила каранти...
Общество
2 апреля винничанка зарегистрировала обращение к городским властям с просьбой разрешить проезд в общественном транспорте людям с инвалидностью I и II групп, а также тем, кто ухаживает за людьми с инвалидностью или пожилыми жителями. В качестве альтернативы, автор петиции предлагает создать автолавку, которой будут подвозить необходимые лекарства и продукты жителям с маломобильных групп населения. Чтобы петицию рассмотрели в городском совете, необходимо, чт...
Общество
В четверг, 2 апреля, в селе Андрушевка Винницкой области, в последний путь провели Владимира Мовчанюка, погибшего 30 марта от пули снайпера на Донбассе. Об этом сообщает Погребищенская РГА. Владимир Мовчанюк был бойцом 17 отдельного мотопехотного батальона 57 отдельной мотопехотной бригады. Военнослужащий погиб при выполнении боевого задания в районе населенного пункта Первомайское Ясиноватского района Донецкой области. Владимир Мовчанюк родился 11 августа...