Опитування: мобільні телефони є майже у 90% українців

Переважна більшість українців (89%) на сьогодні має такий пристрій, як мобільний телефон. Про це свідчать дані соцопитування R&B.

При цьому один мобільний телефон використовують 89% серед власників, два - 9%, більш як два - 1% і ще 1% не змогли відповісти.

За даними соціологів, з листопада 2011 кількість власників мобільних телефонів в Україні збільшилася. Два роки тому мобільні телефони були у 84% населення.

Найбільша кількість власників мобільних телефонів серед українців у віці до 40 років (99%), а найменша - серед тих, кому за 55 (72%).

Основними функціями мобільних пристроїв, якими користуються українці, на сьогодні є дзвінки та СМС (98%), а також такі мультимедійні можливості, як музика/радіо (22%), фото/відеозйомка (14%) і мобільний інтернет (11%).

Найбільш широкий набір функцій мобільних пристроїв, крім дзвінків і СМС, використовують респонденти у віці до 30 років: музика/радіо (47%), інтернет (26%), фото/відеозйомка (24%), органайзер (11%), соціальні мережі (10%), ігри (8%), перегляд відеофільмів (6%).

Велика частина мобільних телефонів українців сьогодні перебуває в цінових категоріях до 500 грн (28%) і 501-1000 грн (29%). Ще 13% респондентів купували свої пристрої за 1001-1500 грн, 8% - за 1501-2000 грн, 4% - за 2001-3000 грн, 3% - за більш ніж 3000 грн. Не змогли відповісти 17%.

Нові мобільні пристрої українці купують, як правило, рідше, ніж раз на п'ять років (24%), раз на три роки (19%) або раз на п'ять років (19%).

Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

. Пожалуйста, используйте форму отзывов для оценок и рецензий, для вопросов и обсуждений - используйте форму комментариев, а не отзывов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Автор
0/12
Актуальность
0/12
Изложение
0/12
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов. Для оценок и рецензии используйте форму отзывов