• Головна
  • Підтримка мережі: як «АТБ» допомагає українцям боротися із безробіттям і безгрошів’ям
Новини компаній
15:40, 16 грудня 2020 р.

Підтримка мережі: як «АТБ» допомагає українцям боротися із безробіттям і безгрошів’ям

Новини компаній
Підтримка мережі: як «АТБ» допомагає українцям боротися із безробіттям і безгрошів’ям

У непростих умовах пандемії й економічного спаду найбільша за багатьма показниками торговельна мережа країни «АТБ» зуміла продемонструвати гідний результат діяльності та продовжити свій розвиток. Крім основної місії – безперебійно поставляти для мільйонів громадян країни, включаючи і жителів нашої Вінниці й області, гарантовано якісні продукти за максимально доступними цінами, компанія продовжила дотримуватися своєї стратегії динамічного розвитку: розширювала географію присутності, підкорила нові регіони, проводила модернізацію вже наявних супермаркетів.

Так, з початку 2020-го корпорація «АТБ» відкрила 111 нових супермаркетів. Ще в 42 магазинах провели капітальну реконструкцію. Їх обладнали з урахуванням інноваційних рішень у сфері архітектури, будівництва, ритейлу та комфорту. Вони вже фунціонують.

Зараз у 24 областях нашої країни працюють 1178 комфортних магазинів «АТБ». Карта присутності торговельних представництв компанії включає 302 населених пункти. Це не тільки великі міста, такі як наша Вінниця. Охоплено практично кожен куточок України.

У листопаді поточного року перших відвідувачів прийняли 16 нових супермаркетів торговельної мережі № 1 в Україні. Ще шість магазинів у цьому місяці відкрилися в оновленому форматі після планової модернізації. Для порівняння: місяцем раніше, у жовтні 2020 року, мережа лідера вітчизняної галузі ритейлу поповнилася 11 новенькими маркетами, а ще 11 інноваційних магазинів відкрили після капітального ремонту.

«Наші плани залишаютьсянезмінними: зростати далі, розвиватися, відкривати нові магазини, модернізувати вже працюючі, піклуватися про комфорт і безпеку наших клієнтів, яких ми традиційно вважаємо партнерами по бізнесу. В 2021 році ми плануємо розширити мережу до 1277 магазинів. Нагадаю, в 2016 році їх було 835, у 2017-му – 913, у 2018-му – 990, ще через рік – 1077», – розповів в одному з нещодавніх інтерв'ю генеральний директор і голова Ради директорів корпорації «АТБ» Борис Марков.

Важливо розуміти, що розширюючи торговельну мережу, «АТБ» допомагає боротися з головною проблемою української економіки – безробіттям. Завдяки динамічному розвитку бізнесу компанія цього року підтвердила своє звання одного з найбільших роботодавців країни та галузевого лідера.

Як і планувалося, цього року найбільш активне розширення торговельної мережі відбувалося в західних областях (44 нових магазини) і на Київщині (32 супермаркети). Ще 12 торговельних точок відкрили на півдні країни. Інші – у Дніпропетровському та Харківському регіонах. У планах компанії до кінця року створити ще 25 нових супермаркетів, а також оновити 20 уже працюючих магазинів. В умовах, що склалися, коли доходи мільйонів українців значно впали, а рівень безробіття стрімко зростає, потреба в безпечних і якісних, але при цьому доступних продуктах не знижується. Нагадаємо, що ціни в дискаунтерах «АТБ» традиційно нижчі за середньоринкові на 10–15%. Досягають цього не на шкоду якості, а за рахунок оптимізації багатьох бізнес-процесів, застосування енергоощадних технологій, використання принципу працювати з виробниками напряму тощо.

Якщо уважно стежити за акціями в «АТБ» і користуватися перевагами бонусної програми, то заощадити можна понад 40%.

Більш ніж чотирьом мільйонам постійних клієнтів цієї мережі, серед яких чимало й жителів Вінниці, допомагає заощаджувати значні кошти різноманітний асортимент продукції власних торгових марок (ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected», ТМ «Своя лінія», ТМ «Розумний вибір»). Кожна з них посідає лідерські позиції у своєму сегменті, вирізняється високою технологічністю виробництва, відповідає європейським вимогам щодо якості та безпеки.

Кожен із продуктів цього ексклюзивного асортименту (продукцію ВТМ продають тільки в магазинах торговельної мережі «АТБ») за якістю не поступається брендованим аналогам, однак ціною може приємно здивувати. І це не дивно, адже до вартості продукції ВТМ не включені витрати на рекламу, промоакції, послуги посередників і т. п. Як свідомий і патріотичний бізнес «АТБ» працює з фіксованою мінімальною націнкою. А товари, які полюбили багато клієнтів, і делікатеси з лінійки власного імпорту в «АТБ» взагалі продають без націнки. Фактично в супермаркетах мережі ми бачимо ціну виробника. Приходячи в будь-який із вінницьких магазинів «АТБ», ми завжди можемо витратити свої гроші розумно, а лаконічний формат усіх магазинів найбільшої української торговельної мережі спрощує процес купівлі товарів, роблячи його безпечним і комфортним.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...