• Главная
  • Телеканал «Вінниччина» отримав попередження від Нацради
14:20, 20 сентября

Телеканал «Вінниччина» отримав попередження від Нацради

Телеканал «Вінниччина» отримав попередження від Нацради

16 вересня Національна рада з питань телебачення та радіомовлення винесла попердження телерадіокомпанії «Вінниччина». Медіа звинуватили у ретрансляції каналу «НАШ».

Про це повідомляють у Національній раді з питань телебачення та радіомовлення України.

«Вінниччина» транслювала ефір каналу «Наш» та розміщувала його рекламні ролики. Аналіз показав, що ліцензіат закривав логотип «Наш» написом «Наживо».

У профільному виданні «Детектор медіа» зазначають, що керівництво «Вінниччини» пояснили це звільненням інженера ефіру, а нова людина через недостатній досвід зробила помилку. А також те, що телеканал перебував у скрутному становищі.

«Запровадженими минулого року законодавчими змінами телерадіоорганізаціям дозволено тимчасово вносити зміни до власних програмних концепцій у зв’язку з дією обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19. Однак ліцензіат із таким проханням до Національної ради не звертався», — йдеться у повідомленні.

Регулятор виніс попередження і нагадав про можливості скасування санкції.

Нагадаємо, у липні Нацрада призначила перевірку ТРК «Вінниччина» через ознаки ретрансляції телеканалу «Наш».

Довідка:

«НАШ» - це український інформаційний телеканал, який почав мовлення у 2018 році. Його власником є лідер партії «НАШІ» і один із членів «Опозиційного блоку» Євген Мураєв.

Джерело

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
0,0
Оцените первым
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Объявления
live comments feed...