• Головна
  • «НАШІ ПРОЄКТИ ОРІЄНТОВАНІ НА НАВЧАННЯ»: ПРЕДСТАВНИК ШВЕДСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ РОЗПОВІВ ПРО МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ВІННИЧАН
10:32, 11 листопада 2021 р.

«НАШІ ПРОЄКТИ ОРІЄНТОВАНІ НА НАВЧАННЯ»: ПРЕДСТАВНИК ШВЕДСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ РОЗПОВІВ ПРО МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ВІННИЧАН

«НАШІ ПРОЄКТИ ОРІЄНТОВАНІ НА НАВЧАННЯ»: ПРЕДСТАВНИК ШВЕДСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ РОЗПОВІВ ПРО МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ВІННИЧАН

Директор департаменту міжнародної співпраці Folkuniversitetet Алі Рашиді у Вінниці провів зустрічі щодо реалізації міжнародного проєкту

Можливості міжнародного співпробітництва та участі в проєктах обговорювали сьогодні у Вінниці з директором департаменту міжнародної співпраці Folkuniversitetet зі Швеції Алі Рашиді, повідомляє Інформаційна Вінниччина.

Алі Рашиді приїхав у Вінницю зустрітись з учасниками проєкту щодо вдосконалення інклюзивного навчання, який діє протягом двох років. Залучені в проєкті Вінницький державний педагогічний університетта Педагогічний коледж з міста Сороки, Молдова.

«Ми завжди раді таким зустрічам. На жаль, карантин почав диктувати свої правила і розпочався брак комунікації. І хоч ми поступово перейшли на новий формат – онлайн-конференції, та все одноце ніщо в порівнянні з живим спілкуванням», - наголошує голова ГО «Єврорегіон«Дністер»» СергійТатусяк.

Під час зустрічі обговорювали різні можливіпроєктита практичні кейси, аби співпрацювати з країнами Європейського Союзу у різних напрямках. Це, насамперед, культура, спорт, навчання,медіаграмотність.

Директор департаменту Folkuniversitetet поділився власним досвідом: «Наразі у нашій команді 8 проєктних менеджерів–це досить невелика кількість. Оскільки наша співпраця заснована на принципах взаємності, що означає подачу заявок зі сторони партнерів теж, тому ми залучені у 40 проєктах. Тобто, кожний проєкт має залученість у вигляді чотирьох-п’яти країн. Сфери нашої діяльності орієнтовані на різні типи навчання: шкільне, професійне та для дорослих. Крім цього, є соціальні проєкти, які орієнтовані на молодь й соціальні проблеми».

Увагу звернули і на аграрний напрямок. Заступник директора Міжнародного агрокластера «Дністер» Віталій Мережко запропонував ідею запровадження освітніх проектів в аграрній сфері. Це навчання просвітницьких програм із інноваційними підходами до землеробства в коледжах та інститутах.

Агрокластер «Дністер» цього року підписав контракт з іспанською компанією, яка займається точним землеробством із використанням IT-платформ, що будує моделі прогнозування із залученням штучного інтелекту. Точне землеробство є сучасним методом землеробства, який дозволяє мати значні урожаї, при цьому точно вносити добрива.

В Україні точне землеробство не розповсюджене, в той час як у всьому світі це вже майже норма.

Прозвучала пропозиція запровадити навчання й органічному землеробству, адже в Україні планується досягти показника у 3% від загальної площі земель до 2030 року відповідно до індикаторів національної економічної стратегії. Стратегічним напрямом міжнародного агрокластера «Дністер»є розвиток органічного та точного землеробства.

Віталій Мережко додає: «Ми співпрацюємо із ТМ Добродій, яка представляє мінеральні добрива, що добре підтримуються як традиційним, так і органічним виробництвом та мають сертифікат Органік-стандарт. Наразі ми об’єднуємось із Національним університетом біоресурсів та природокористування щодо нового проєкту, за яким розробляються нові підходи щодо визначення індексу води».

Також Алі Рашиді зауважив, що одним із пріоритетних для Євросоюзу соціальних молодіжних проєктів є цифрова грамотність. Адже молодь отримує найбільшу кількість інформації з соціальних мереж. І якщо не мати критичного мислення, ними можна маніпулювати.

Джерело

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...