Партнерский материал
13:00, 24 грудня 2021 р.
Я не хочу, щоб потім з моєї картки хтось зняв гроші: які міфи про цифрові банки заважають українцям
Партнерский материал
Немає сенсу заперечувати важливість таких соціальних точок як банк, пошта, аптека, магазини тощо. Це необхідна інфраструктура для кожного великого та маленького міста. Проте під час пандемії та локдауну зростає потреба отримувати всі важливі послуги не виходячи з дому.
Але, на жаль, реалії багатьох українських міст такі, що замовити продукт або ліки з доставкою додому можна далеко не у кожному з них, а про маленькі містечка та села взагалі можна не починати говорити. Це стосується і банківських послуг або послуг мобільних операторів, проте не так через відсутність сервісу онлайн, а через наші стереотипи.
Посудіть самі, завдяки мобільному інтернету, який працює навіть у маленьких селах та найменших містечках, зараз можна отримувати безліч послуг онлайн. І люди вже звикли замовляти товари з онлайн-магазинів та отримувати їх на своєму відділенні Нової пошти або Укрпошти.
Та досі часто можна зустріти випадки, коли жителі невеликих містечок їдуть в обласний чи районний центр, щоб потрапити у відділення банку та з’ясувати важливі для них питання. Ба більше, навіть маючи можливість поповнити рахунок у додатку на смартфоні – вони часто йдуть в магазини оператора саме для цього. Хоча зараз можна легко оформити банківську картку в додатку та почати нею оплачувати всі послуги вже за годину, у тому числі свій мобільний рахунок поповнити без комісії.
«Мені в банку сказали, щоб я нікому не показував три цифри на звороті картки, от нікому й не покажу. Тим більше не напишу в інтернеті. Я не хочу, щоб потім з моєї картки хтось зняв гроші», – приблизно така фраза характеризує недовіру до онлайн-банкінгу. Але ж це не так…
І питання тут лише в узвичаєнні до онлайн-переказів, покупок в інтернет-магазинах та поповнення мобільного, не виходячи з квартири. Люди бачать у цьому «підступ», «змову», хоча насправді усе, що хочуть банки: знизити завантаження відділень (особливо під час пандемії), зробити фінансові операції швидшими та прозорими. Окрім того, сучасні електронні сервіси захищають персональні дані клієнтів набагато краще, ніж касир у банку…
Дбаючи про зручність, Київстар разом з Альфа-Банком поєднали свої послуги в цифровому банку Sense SuperApp. Це «єдине вікно» для управління як банківським, так і мобільним рахунком.
Щоб оформити рахунок та почати користуватися банківською карткою не треба відвідувати відділення, все оформлюється в додатку за 10-15 хвилин. Завдяки простому та персоналізованому функціоналу, зрозумілим підказкам та відеочату з консультантами, користуватися банківськими послугами стало ще зручніше не залежно від того, де ви знаходитеся. Тим паче, що 4G інтернет вже є більш ніж у 90% населення Україні, а смартфонами користується майже всі.
А якщо ви абонент Київстар, то не лише можете керувати всіма послугами свого номеру телефону, поповнювати рахунок без комісії в один клік, а ще отримуєте вигідні спеціальні пропозиції. Наприклад, кешбек на послуги Київстар у Sense складає 10% та розповсюджується практично на всі послуги оператора: від оплати тарифу, до таких додаткових сервісів, як Київстар ТБ або послуг у роумінгу. Дізнатися більше про переваги цифрового банку для абонентів Київстар можна на сайті.
Окрім того, уся інформація у додатку має високий рівень захисту, адже це банківський сервіс. Лише авторизований користувач може здійснювати операції в ньому. А інформація по номеру Київстар, яка відображається клієнту, не зберігається в самому додатку, – вона «підтягується» онлайн, коли клієнт в Sense робить відповідний запит. Коли він виходить з додатка банка – його персональна інформація по номеру телефона не зберігається там, а буде лише у Київстар.
Тож, Sense – чудове рішення для невеликих міст чи сіл, де немає відділень банку, а оформити послуги треба швидко. У тому числі кредитні кошти, адже банк пропонує безкінечний пільговий період на покупки товарів всього під 0,1% річних.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
ТОП новини
Оголошення
19:14, 21 листопада
19:14, 21 листопада
19:14, 21 листопада
19:14, 21 листопада
19:14, 21 листопада
live comments feed...
Коментарі