Побудувавши платні автобани, українська влада хоче зробити хід конем - радикально поліпшити дорожню інфраструктуру країни без вкладення бюджетних коштів, пише Корреспондент.biz за матеріалами журналу Корреспондент.

Видання нагадує, що, згідно з рейтингом Всесвітнього економічного форуму за якістю доріг серед 144 країн Україна займає зовсім не почесне 137-ме місце, розташувавшись між Росією і Габоном. Трійка лідерів рейтингу - Франція, ОАЕ та Сингапур.

Причому Франція входить до ТОП-5 країн із найбільшою часткою платних доріг, а очолюють п´ятірку Південна Корея, Аргентина і Мексика. До переліку держав, де є комерційні траси, скоро приєднається й Україна.

Як повідомлялося, Укравтодор виношує амбітні плани будівництва шести таких автострад за напрямами Рівне - Краковець, Одеса - Рені, Ульянівка - Сімферополь, Щербаківка - Харків - Новомосковськ, Дніпропетровськ - Сімферополь, а також Велика кільцева дорога навколо Києва.

Видання з´ясувало, що нові траси будуть мати по дві смуги з якісним покриттям в обох напрямках, а допустима швидкість руху по них складе 150 км/год. Сьогодні межа становить 130 км/год, та й то лише на автомагістралях, а на інших заміських дорогах - 90 км/год.

Загальна вартість проекту складе близько 100 млрд грн. Передбачуваний тариф проїзду по швидкісних дорогах складе для легкових автомобілів 30 коп/км, для вантажних - 1 грн/км.

Корреспондент пише, що майбутня українська такса приблизно дорівнює польській. Для порівняння: у Франції і Великобританії вона досягає для легкових машин у перерахунку на гривні 1,6 грн/км, в Італії - 1 грн/км.

За задумом влади, будувати та експлуатувати українські автобани будуть приватні інвестори на концесійних умовах. Однак у випадку збитковості магістралей держава повинна буде компенсувати інвесторам витрачені кошти.

Директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк впевнений, що у влади немає іншого шляху, якщо вона хоче удосконалювати дорожню інфраструктуру. За даними Укравтодору, бюджет відомства становить 13,5 млрд грн, на розвиток доріг із них щорічно витрачається 6 млрд грн.

"На ці гроші нові траси точно не побудуєш. І поява автобанів на концесійних умовах може стати виходом із ситуації, що склалася", - резюмує Вовк.

Журнал пише, що перші концесійні конкурси відбудуться у 2014-му, і пріоритетним проектом усієї програми стане будівництво столичної Великої кільцевої дороги.

0432.ua

Корреспондент. biz з’ясував, коли в Україні з’являться платні дороги

Побудувавши платні автобани, українська влада хоче зробити хід конем - радикально поліпшити дорожню інфраструктуру країни без вкладення бюджетних коштів, пише Корреспондент.biz за матеріалами журналу Корреспондент.

Видання нагадує, що, згідно з рейтингом Всесвітнього економічного форуму за якістю доріг серед 144 країн Україна займає зовсім не почесне 137-ме місце, розташувавшись між Росією і Габоном. Трійка лідерів рейтингу - Франція, ОАЕ та Сингапур.

Причому Франція входить до ТОП-5 країн із найбільшою часткою платних доріг, а очолюють п´ятірку Південна Корея, Аргентина і Мексика. До переліку держав, де є комерційні траси, скоро приєднається й Україна.

Як повідомлялося, Укравтодор виношує амбітні плани будівництва шести таких автострад за напрямами Рівне - Краковець, Одеса - Рені, Ульянівка - Сімферополь, Щербаківка - Харків - Новомосковськ, Дніпропетровськ - Сімферополь, а також Велика кільцева дорога навколо Києва.

Видання з´ясувало, що нові траси будуть мати по дві смуги з якісним покриттям в обох напрямках, а допустима швидкість руху по них складе 150 км/год. Сьогодні межа становить 130 км/год, та й то лише на автомагістралях, а на інших заміських дорогах - 90 км/год.

Загальна вартість проекту складе близько 100 млрд грн. Передбачуваний тариф проїзду по швидкісних дорогах складе для легкових автомобілів 30 коп/км, для вантажних - 1 грн/км.

Корреспондент пише, що майбутня українська такса приблизно дорівнює польській. Для порівняння: у Франції і Великобританії вона досягає для легкових машин у перерахунку на гривні 1,6 грн/км, в Італії - 1 грн/км.

За задумом влади, будувати та експлуатувати українські автобани будуть приватні інвестори на концесійних умовах. Однак у випадку збитковості магістралей держава повинна буде компенсувати інвесторам витрачені кошти.

Директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк впевнений, що у влади немає іншого шляху, якщо вона хоче удосконалювати дорожню інфраструктуру. За даними Укравтодору, бюджет відомства становить 13,5 млрд грн, на розвиток доріг із них щорічно витрачається 6 млрд грн.

"На ці гроші нові траси точно не побудуєш. І поява автобанів на концесійних умовах може стати виходом із ситуації, що склалася", - резюмує Вовк.

Журнал пише, що перші концесійні конкурси відбудуться у 2014-му, і пріоритетним проектом усієї програми стане будівництво столичної Великої кільцевої дороги.

Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Основной принцип - «посетил - отпишись». 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

 Комментарии предназначены для общения и обсуждения , а также для выяснения интересующих вопросов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Автор
0/12
Актуальность
0/12
Изложение
0/12
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать