• Головна
  • «Сільпо», «Фуршет», Metro та інші мережі звинувачують у завищенні цін на продукти
09:29, 24 липня 2013 р.

«Сільпо», «Фуршет», Metro та інші мережі звинувачують у завищенні цін на продукти

Антимонопольний комітет Україні підозрює 18 компаній у зговорі для штучного завищення цін на продукти. Серед "обвинувачуваних" добре відомі Вінничанам бренди - Сільпо и Фора, АТБ-маркет, Фуршет и Metro.

Комітет заявляє, що ріст цін спровоковано правилами, які встановили компанії для роботи з постачальниками. Всього на долю 18 цих компаній випадає 80% роздрібного ринку. Індекс росту споживчих цін за 2010-2011 роки виріс на 13,5%. Тоді як в магазинах 22-38% а на деякі продукти і 50-70%. Компанії вимагали з постачальників відстрочки на оплату товару,  що могла доходити аж до 120 днів. 

Як вважають чиновники, постачальники фактично кредитували мережі магазинів. І всі зміни були викликані змінами закупівельних цін у постачальників.

Раніше мережа магазинів Сільпо вже штрафувалась за розповсюдження неправдивої інформації на 89 тис. гривень.

Нагадаємо також, що минулого року  Антимонопольний комітет України оштрафував ВАТ "Вінницягаз" на 136 тисяч гривень. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...