• Головна
  • Як спланувати бюджет під час замовлення фірмових паперових пакетів
Новини компаній
10:04, 21 лютого 2023 р.

Як спланувати бюджет під час замовлення фірмових паперових пакетів

Новини компаній
Як спланувати бюджет під час замовлення фірмових паперових пакетів, фото-1

Паперові пакети - найпоширений витратний матеріал. Вони використовуються магазинами при упаковці найрізноманітніших товарів. При замовленні виготовлення пакетів, постає питаннями: як зробити їх вартість мінімальною? Адже в кожній компанії на виготовлення пакувального матеріалу потрібно виділити певний бюджет. Тому хочеться зменшити цю суму, щоб вкласти фінанси в товар, а не в пакувальний матеріал.

Ми спробуємо показати, як залежить вартість замовлення і на чому можна заощадити

Від чого залежить вартість тиражу?

Вартість залежить від таких факторів:

  • вид та щільність паперу;
  • розмір виробів;
  • спосіб обробки продукції;
  • терміни виготовлення;
  • розмір тиражу.

Обраний матеріал

Найбільш бюджетний тип матеріалу, що використовується для того, щоб створювати паперові пакети - крейдований папір зі щільністю 170 г/м2. Щоб додати міцність, роблять ламінування (глянцеве або матове покриття). Ця ж методика робить пакети довговічнішими.

H3 Чим більше розмір пакетів, тим більше собівартість кожної одиниці. Щоб зменшити собівартість, замовляйте вироби меншого розміру.

Оздоблення продукції

Найдорожчими методами обробки є тиснення та УФ-лакування. Значно впливає на вартість використання шнурової ручки. Може бути кручений шнур (дорого) або шнур поліпропілену (бюджетно).

Термін виготовлення

Чим швидше потрібен тираж, тим дорожче він коштує. Для виготовлення середнього тиражу рекомендується закладати на підготовку не менше ніж 15-20 робочих днів.

Залежність собівартості від тиражу

Відповідно до існуючої технології виробництва та за рахунок ефективності масштабу, зі збільшенням тиражу собівартість одиниці продукції значно зменшується. Орієнтовні підрахунки показують, що зі збільшенням тиражу в 20 разів собівартість одиниці виробленої продукції зменшується вдвічі.

На чому не варто економити

Не варто економити на якості під час виготовлення пакету. Щоб виріб довго не втрачав товарного вигляду, рекомендується застосовувати ламінування. Такі пакети виходять більш міцними, стійкими до зовнішніх впливів, вологостійкими та яскравими. Також можна використовувати яскравий кольоровий друк для нанесення логотипу торгової точки (магазину) або виробника. Пакети паперові з логотипом привертають увагу та забезпечують додаткову рекламу та збільшення продажів.

Також не варто замовляти виготовлення пакетів дуже малими партіями. Хоча вартість кожного замовлення в цьому випадку менша, але в тривалій перспективі на упаковку доведеться виділити більшу частину бюджету. Що відверне кошти від вкладення у товар, який приносить прибуток.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...