Новини компаній
16:56, 22 березня 2023 р.
Бізнес-сувеніри як важлива частина клієнтоорієнтованого маркетингу
Новини компаній
Однією з популярних на сьогодні методик просування та реклами свого бренду чи компанії є виробництво та роздача сувенірної продукції. Такий підхід сприяє формуванню іміджу та зміцненню ділової репутації компанії серед клієнтів, ділових партнерів, співробітників. Все це допомагає здійснити головну мету: популярізація бізнесу.
Які головні завдання виконує сувенірна продукція
Сувеніри - це невеликі, але корисні дрібниці, які є важливими для одержувача. Така "дрібничка" нагадує потенційному клієнту, партнеру чи співробітнику про існування компанії (або бренду), про її продукцію, мету та переваги. Бізнес-сувеніри з логотипом це:
- реклама продукції;
- підкреслення основних цінностей підприємства;
- постійне нагадування про вироблену продукцію та послуги;
- створення емоційної асоціації з рекламованим брендом;
- мотивація на довгострокові відносини у бізнес-сфері.
Правильне використання невеликих сувенірів робить їх інструментом встановлення зв'язків з потенційними клієнтами та партнерами на виставках, самітах, презентаціях, семінарах, конференціях та рекламних заходах.
Які бізнес-сувеніри найбільш затребувані
Існує велика градація у зразках такої продукції, від промо-дрібниць (недорогих предметів для безкоштовної роздачі) до VIP-подарунків, призначених для встановлення прямих контактів з керівниками (особами, які приймають рішення).
Серед недорогих варіантів з логотипами компанії або у кольорах бренду найпопулярніші:
- футболки - як дрес-код для об'еднання колективу;
- ручки, блокноти та інші канцтовари, що використовуються у роботі;
- календарики;
- посуд (кухлі, кружки);
- значки та прапорці;
- ялинкові іграшки з логотипами;
- настільні конструкції.
VIP-подарунки являють собою цінні подарунки з нагоди ювілею, факту укладання значущої угоди або іншої важливої події. Завдання такого подарунка не реклама бренду, а демонстрація поваги до конкретної людини. Або заохочення провідних співробітників своєї компанії. Такий подарунок має бути на 100% персоналізований, щоб людина відчула себе поза полем масового маркетингу. Ще він має бути максимально креативним.
Готуючись до проведення рекламної компанії, багато виробників пропонують замовити сувеніри з логотипом, які прикрасять робоче місце потенційних клієнтів чи співпрацівників, або будуть корисні. Такі подарунки допоможуть обійти механізм "блокування реклами", що встановився у свідомості сучасної людини, і стануть ефективним інструментом просування товару чи бренду.
При створенні сувенірної продукції визначте завдання: це буде "рекламою-нагадуванням" для масової роздачі на виставці, або прямим і персональним подарунком VIP-клієнтам, призначеним для того, щоб підкреслити значущість конкретної людини.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
09:00
ТОП новини
Оголошення
18:09, Вчора
18:09, Вчора
18:09, Вчора
18:09, Вчора
18:09, Вчора
live comments feed...
Коментарі