• Головна
  • Бізнес-сувеніри як важлива частина клієнтоорієнтованого маркетингу
Новини компаній
16:56, 22 березня 2023 р.

Бізнес-сувеніри як важлива частина клієнтоорієнтованого маркетингу

Новини компаній
Бізнес-сувеніри як важлива частина клієнтоорієнтованого маркетингу, фото-1

Однією з популярних на сьогодні методик просування та реклами свого бренду чи компанії є виробництво та роздача сувенірної продукції. Такий підхід сприяє формуванню іміджу та зміцненню ділової репутації компанії серед клієнтів, ділових партнерів, співробітників. Все це допомагає здійснити головну мету: популярізація бізнесу.

Які головні завдання виконує сувенірна продукція

Сувеніри - це невеликі, але корисні дрібниці, які є важливими для одержувача. Така "дрібничка" нагадує потенційному клієнту, партнеру чи співробітнику про існування компанії (або бренду), про її продукцію, мету та переваги. Бізнес-сувеніри з логотипом це:

  • реклама продукції;
  • підкреслення основних цінностей підприємства;
  • постійне нагадування про вироблену продукцію та послуги;
  • створення емоційної асоціації з рекламованим брендом;
  • мотивація на довгострокові відносини у бізнес-сфері.

Правильне використання невеликих сувенірів робить їх інструментом встановлення зв'язків з потенційними клієнтами та партнерами на виставках, самітах, презентаціях, семінарах, конференціях та рекламних заходах.

Які бізнес-сувеніри найбільш затребувані

Існує велика градація у зразках такої продукції, від промо-дрібниць (недорогих предметів для безкоштовної роздачі) до VIP-подарунків, призначених для встановлення прямих контактів з керівниками (особами, які приймають рішення).

Серед недорогих варіантів з логотипами компанії або у кольорах бренду найпопулярніші:

  • футболки - як дрес-код для об'еднання колективу;
  • ручки, блокноти та інші канцтовари, що використовуються у роботі;
  • календарики;
  • посуд (кухлі, кружки);
  • значки та прапорці;
  • ялинкові іграшки з логотипами;
  • настільні конструкції.

VIP-подарунки являють собою цінні подарунки з нагоди ювілею, факту укладання значущої угоди або іншої важливої події. Завдання такого подарунка не реклама бренду, а демонстрація поваги до конкретної людини. Або заохочення провідних співробітників своєї компанії. Такий подарунок має бути на 100% персоналізований, щоб людина відчула себе поза полем масового маркетингу. Ще він має бути максимально креативним.

Готуючись до проведення рекламної компанії, багато виробників пропонують замовити сувеніри з логотипом, які прикрасять робоче місце потенційних клієнтів чи співпрацівників, або будуть корисні. Такі подарунки допоможуть обійти механізм "блокування реклами", що встановився у свідомості сучасної людини, і стануть ефективним інструментом просування товару чи бренду.

При створенні сувенірної продукції визначте завдання: це буде "рекламою-нагадуванням" для масової роздачі на виставці, або прямим і персональним подарунком VIP-клієнтам, призначеним для того, щоб підкреслити значущість конкретної людини. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...