• Головна
  • Клієнтська підтримка: потреби абонента на першому місці
Новини компаній
10:58, 18 липня 2023 р.

Клієнтська підтримка: потреби абонента на першому місці

Новини компаній
Клієнтська підтримка: потреби абонента на першому місці

Інтернет і кабельне телебачення давно стали важливою складовою повсякденного життя, тому зрозуміло, що важливим критерієм вибору провайдера залишається якість послуг. Але підключення швидкого інтернету і багатоканального кабельного телебачення — це не єдине, на що варто звертати увагу, вивчаючи пропозиції провайдерів. Справжня цінність інтернет-провайдера визначається ще й рівнем організації клієнтської підтримки. Саме тому провайдер інтернету та кабельного телебачення ЕВЕРЕСТ™ приділяє особливу увагу розвитку служби клієнтської підтримки, забезпечуючи доступність, якість і ефективність послуг.

Багатоканальна комунікація з абонентами 24/7

Клієнтська підтримка: потреби абонента на першому місці, фото-1

Основний фактор, який визначає якість клієнтської підтримки ЕВЕРЕСТ™, — доступність та зручність каналів комунікації. У компанії переконані, що саме сьогодні, коли інтернетом користуються мільйони людей по всьому світу, провайдери зобов'язані забезпечити належний рівень обслуговування кожному абоненту. Це означає, що сервіс і технічна підтримка повинні бути доступні цілодобово. У абонентів має бути можливість звернутися за допомогою в будь-який зручний для них момент, незалежно від часу чи робочого графіку провайдера. Питання і проблемні ситуації виникають спонтанно, тому важливо, щоб провайдер завжди був готовий прийняти та обробити звернення.

Сучасні технології відкривають широкі можливості для ефективної взаємодії з абонентами і провайдер ЕВЕРЕСТ™ ефективно їх використовує. Кол-центр, що працює цілодобово без вихідних і свят, забезпечує можливість звернення абонента у будь-який час, навіть у нічні години, якщо з'являються непередбачувані ситуації. Середній час очікування на лінії у звичайний робочий день не перевищує 15-20 секунд.

Провайдер пропонує й інші канали комунікації: форма зворотного зв'язку на сайті everest24.com.ua, соціальні мережі. Крім того, у Вінниці працюють два інфоцентри (на Замості та Центральний), які обслуговують відвідувачів у робочий час. Тож абоненти можуть обрати найзручніший спосіб спілкування з консультантами.

Компетентні консультанти


Звичайно, якість клієнтської підтримки не обмежується лише зручністю і доступністю зв'язку. Консультації абонентам ЕВЕРЕСТ™ надають інформовані та компетентні співробітники. Провайдер принципово не користується послугами аутсорсингових компаній, у яких спілкування зводиться до завчених шаблонних фраз. Більшість спеціалістів працюють на своїх посадах понад 10 років. Завдяки досвіду і професіоналізму вони вільно ведуть розмову з клієнтом, відповідають на будь-які технічні запитання, пояснюють особливості роботи послуг.

У компанії розуміють, що клієнти очікують швидко отримати змістовні відповіді та розв'язати питання щодо підключення або користування послугами. Тому постійно проводять навчання співробітників задля поглиблення їхніх знань про нові технології та послуги, вдосконалення вмінь ефективного спілкування з абонентами та забезпечення швидких і точних відповідей на запити.

Мобільні ремонтні бригади

Про відповідальне ставлення інтернет-провайдера до підтримки належної якості послуг і потреб абонентів свідчить наявність мобільних ремонтних бригад, які готові оперативно реагувати на звернення і виїжджати на виклики.

Ремонтні бригади ЕВЕРЕСТ™ працюють цілодобово без вихідних. Для підключення послуг компанія має окремі бригади спеціалістів. Відповідно до норм безпеки у групах працюють по 2–3 технічні спеціалісти. Це дозволяє швидше виконувати завдання, а отже — заощаджувати час клієнта.

Щодня у кожному мікрорайоні міста чергує ремонтна бригада. На корпоративних автомобілях вони швидко приїздять до абонента чи для перевірки обладнання у будинку. Крім того, у штаті є чергові ремонтні бригади, які працюють вночі та за потреби швидко виїздять на виклики. На випадок аварійних ситуацій у компанії передбачені резервні групи технічних спеціалістів для оперативного відновлення зв'язку.

Варто зауважити, що для абонентів послуга виклику безоплатна. Сплатити потрібно буде лише за ремонтні роботи та витратні матеріали, якщо вони знадобляться.

Абоненти інтернет-провайдера ЕВЕРЕСТ™ можуть насолоджуватися безперебійним доступом до інтернету та кабельного телебачення та бути певними, що за першої ж потреби отримають якісну технічну підтримку, оперативно та ефективно вирішать всі проблеми. Провайдер відкритий до комунікації, завжди уважно аналізує відгуки та пропозиції кожного клієнта, визнає помилки, вчасно реагує і вживає необхідних заходів для поліпшення якості послуг. ЕВЕРЕСТ™ постійно працює над вдосконаленням ефективності служби клієнтської підтримки, впроваджує інноваційні технології та практики, щоб забезпечити найвищу якість обслуговування і задоволення потреб абонентів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Оголошення
live comments feed...