0432.ua

Вінничани висловилися проти спиртного на набережній Рошен

Учора, 29 серпня, 97 з 100 учасників громадських слухань підтримали ініціативу мерії, щодо обмеження продажу алкоголю, слабоалкогольних напоїв та пива в межах 250 метрів від набережної Рошен.

Якщо таке рішення прийме і виконком міської ради, то за словами начальника відділу молоді та туризму, депутат Вінницької міської ради Руслана Анфілова, у визначених межах доведеться закритись більшості "генделиків", що торгують живим пивом та слабоалкоголкою, не маючи на це спеціальних дозволів. Також це означає, що на цій території не можна буде продавати і алкоголь у пляшках.

- Суть ініціативи - заборонити продаж алкоголки поза межами облаштованих закладів обслуговування: ресторанів, кав'ярень та кафешок, - каже Руслан Анфілов. – Справа в тому, що коли кілька місяців тому, на виконкому ми піднімали питання розвитку туризму на набережній Рошен, то стало зрозуміло, що ця територія потребує додаткового озеленення, появи нових об’єктів благоустрою, інформаційно-туристичного пункту з графіком роботи фонтану, тощо. Водночас, однією з проблем є те, що на підїзді до набережної стихійно «розрослися» нецивілізовані точки продажу спиртного. Зараз мова йде не про заборону продажу, а про його обмеження в неустановлених місцях. Тобто, якщо в підприємця є документи на роботу ресторану чи кафе1, і є спеціально відведене місце, туалети, тощо, то такі підприємці зможуть здійснювати таку торгівлю, якщо ж цього немає – вони просто не зможуть здійснювати продаж таких напоїв.

Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Основной принцип - «посетил - отпишись». 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

 Комментарии предназначены для общения и обсуждения , а также для выяснения интересующих вопросов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Автор
0/12
Актуальность
0/12
Изложение
0/12
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать