На водія маршрутки у Вінниці можна поскаржитися

З жовтня на водіїв маршрутних таксі пожалілися 129 вінничан. У телефонній скарзі вказується номер мікроавтобусу та маршруту. З порушниками проводять профілактичні бесіди, а декого навіть можуть звільнити

Заходимо в маршрутку, передаємо за проїзд і... посміхаємося. В одній із вінницьких маршруток у формі експерименту встановлене відеоспостереження.

- Кілька днів у маршрутці, яка курсує по маршруту «Електромережа – Тяжилів», працювала відеозйомка. Обладнання давало змогу бачити, як поводять себе і пасажири в салоні маршрутки, і водій. Чи не порушує він правила дорожнього руху, та чи коректним є його спілкування з пасажирами, - розповідає директор підприємства “Вінницький таксомоторний парк” В’ячеслав Дарморос. - Зараз ця практика припинена. Виникли проблеми з апаратурою, але в майбутньому, я сподіваюся, відеозйомка буде відновлена. Зрештою, це непоганий спосіб контролю за водієм.

За його словами, запровадження відеозйомки – його власна ініціатива.

- Я побачив це в Києві, і вирішив запровадити щось подібне у нас, - каже В’ячеслав Дарморос, обіцяючи, що якщо відеообладнання працюватиме, то про це пасажирам буде повідомляти відповідне оголошення в салоні маршрутки.

Та поки відеоспостереження у вінницьких маршрутках лише налагоджують, вінничани, які незадоволені якістю проїзду чи поведінкою водія, уже можуть поскаржитися.

З жовтня у Вінниці для цих потреб за телефоном 15-60 діє служба «Цілодобова варта». З моменту її створення на телефон «Цілодобової варти» надійшло 129 звернень від вінничан.

Її створення стало наслідком того, що влітку минулого року міські перевізники почали працювати за новими правилами. У відповідності до них, водіям теоретично заборонили слухати радіопередачі, які можуть якимось чином образити пасажирів, розмовляти по мобільному телефону під час руху авто та палити у салоні. Крім того, у правилах визначені вимоги щодо зовнішнього вигляду водіїв (особливо у літній період) та вимоги спілкування із пасажирами (заборона використання ненормативної лексики та жестів).

- Переважно скарги стосуються порушень правил дорожнього руху, часто скаржаться на те, що водій не зупинився на відповідній зупинці, брав стоячих пасажирів, - говорить начальник відділу «Цілодобова варта» Антоніна Іващук. - Трапляються звернення з приводу некоректного ставлення водія до пасажира тощо.

У скарзі, яку подають вінничани до відділу «Цілодобова варта» у телефонному режимі, обов'язково вказується номер мікроавтобусу та маршруту, а також час, коли городяни стали свідками порушення правил водієм. Люди також повинні залишати контактний телефон.

Усі ці звернення та скарги чітко фіксуються та передаються на розгляд в управління енергетики, транспорту та зв'язку Вінницької міської ради. Ця інформація аналізується, після чого визначається, на який із маршрутів поступає найбільше скарг від городян і хто саме із водіїв найчастіше поводить себе некоректно. Далі представники управління проводять зустрічі та профілактичні бесіди із вінницькими перевізниками.

- У свою чергу ми також розмістили в салонах маршруток номера телефону, за якими пасажира можуть поскаржитися. Це телефони нашого підприємства, - каже В’ячеслав Дарморос. – Ми не хочемо робити з цього якусь показуху – передавати справи в мерію, тощо. Просто коли людина звертається одразу до нас – ми можемо оперативніше реагувати та вирішувати ту чи іншу проблему. В більшості випадків обходиться розмовами з водіями. Людина, яка тримається за роботу – бере догани до уваги. Але один водій був звільнений за те, що салон маршрутки був неохайний.

20 хвилин
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Оцените первым
(0 оценок)
Пока еще никто не оценил
Пока никто не рекомендует
Авторизируйтесь ,
чтобы оценить и порекомендовать

Комментарии