• Головна
  • У Вінниці «грачів»-таксистів налякають, але не ліквідують
14:21, 2 березня 2011 р.

У Вінниці «грачів»-таксистів налякають, але не ліквідують

У Вінниці створили муніципальне підприємство, яке контролюватиме роботу усього міського громадського транспорту. Серед завдань - навести лад із таксі та стоянками для них, і навіть такий фантастичний проект, як ліквідація таксистів-«грачів»

Міські чиновники мріють оптимізувати роботу усього громадського транспорту міста. Почнуть із трамваїв, тролейбусів і автобусів, а закінчать маршрутками та таксі. Проте чи допоможе це вирішити проблему нелегальних перевезень – питання.

“Грачі” дістали

Можливо "грачів" у Вінниці не так уже й багато, але мороки вони завдають чимало. Страждають і вінничани, які переплачують за проїзд. У програші й офіційні перевізники.

- Найгірше те, що іноді немає вибору: і хочеш чи ні, все одно сідаєш і їдеш у такому таксі, а потім платиш 100 гривень, замість 20, - кажуть вінничани.

Улюблені місця стоянок "грачів" - вокзали, ринки, центр міста.

- 100 гривень, це ще нічого, бували випадки, коли пасажири скаржилися, що їздили з залізничного вокзалу на Вишеньку і за 150, і 200 гривень, - розповідає бригадир служби таксі "Вимпел" Микола Лучиц.

Зазвичай, нелегальних превізників можна зустріти на тих же стоянках, де й звичайні таксі.

- Наших водіїв часто штрафують, коли вони на хвилину-дві зупиняються навпроти мерії, біля «Магіцентру». А поруч стоять "грачі" і хоч би що, наче їх ніхто не помічає, - каже Микола Лучиц.

Нове підприємство

Та нарешті чиновники кажуть: - помітили. Сесія міськради прийняла рішення "Про створення міського комунального підприємства "Вінницяміськпастранс".

За словами начальника управління енергетики транспорту та зв'язку міськради Юрія Іорданова, це підприємство з-поміж усього іншого, має і контролювати роботу діючих служб таксі, навести лад зі стоянками для них та спробувати легалізувати грачів. Проте в який саме спосіб – не говорить. Також сумнівно, що боротьба із "грачами" стане пріоритетною для новоствореного підприємства.

- Нелегальних перевізників просто не повинно бути, - говорить мер Володимир Гройсман. – А основною функцією нового підприємства все ж буде наведення порядку загалом з усім громадським транспортом міста, в т.ч. і з допомогою GPS-навігації, щоб інтервали руху транспорту були максимально збалансовані

Пріоритети і проблеми

Проблему, за словами вінницьких таксистів, треба вирішувати комплексно. І якщо влада дослухається до порад легальних перевізників, "грачам" у Вінниці місця на стоянках, ймовірно, не залишиться.

- Від них треба позбутися в будь-який спосіб, - каже директор "Таксопарк-плюс" Володимир Єремчук. - Адже "грачі" не платять податків, і це вже ставить нас у нерівні умови. Щодо стоянок таксі, то тут не повинно стояти жодних інших авто, крім легальних, щоб людина була впевнена - вона не переплатить.

У Європі такі стоянки мають спеціальну жовту розмітку. Як тільки інше авто, хоч одним колесом туди заїде - водія одразу штрафують, говорять таксисти.

- Я не вірю, що у нас вдасться створити стоянку 100% лише для таксі. Але якби там було хоча б 60-70% легальних таксі - вже було б непогано, - каже Микола Лучиц. - Реалії у нас все-таки інші. Нещодавно був випадок, що хтось із «грачів» почепив на своє авто фішку нашої служби - потім нам дзвонили і скаржилися.

А поки міськрада "збалансовує інтервали", перевізники намагаються вирішити свої проблему самостійно.

- Ми сфотографували усіх наших таксистів, і в кожному таксі буде наклейка з інформацією про того, хто обслуговує пасажирів, - каже бригадир служби таксі "Вимпел". - Якщо вінничанин сідатиме в наше таксі - він переконається, що його везе не "грач". Тим, хто користується іншими службами, можна порадити звертати увагу на наявність працюючої рації та таксометра. "Грачі" їх не використовують.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...