• Головна
  • Позитивні відгуки про податкові інспекції Вінниччини
17:46, 11 грудня 2013 р.

Позитивні відгуки про податкові інспекції Вінниччини

Про це на засіданні Громадської ради розповів начальник відділу обслуговування платників податків ГУ Міндоходів у Вінницькій області Андрій Маркевич. «Наші фахівці кожного дня опрацьовують близько 2 тис. звернень від громадян, щодо отримання адміністративних, інформаційних, консультаційних послуг, приймання звітності тощо. За 11 місяців 2013 року в центрах обслуговування платників було надано більш як 710 тисяч різноманітних послуг платникам та громадянам, в тому числі 143 тисячі - адміністративних», - зазначив він. Що стосується останніх, платники найбільше консультуються з видачі карток платника податків, довідок про подані декларації, про майновий стан, видачі довідок про відсутність заборгованості і щодо реєстрації книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок.

Для зручності платників, кожна послуга має інформаційну картку. З неї платники можуть дізнатися перелік документів, необхідних для отримання довідки; порядок та спосіб їх подання; термін видачі; способи отримання результату.

У кожному ЦОПі, у зручних для відвідувачів місцях, встановлені скриньки для заяв та пропозицій. Анкети платникам та громадянам надають консультанти-модератори. Щотижня затверджена Комісія відкриває скриньки та опрацьовує анкети. Опитування допомагають поліпшити якість обслуговування, зміцнити відносини з платниками, точно визначити ті чи інші вподобання клієнтів.

Також у кожному ЦОПі встановлені камери відео спостереження. В кабінетах начальників державних податкових інспекцій та у Моніторинговому центрі Міністерства доходів і зборів України можна спостерігати за процесом обслуговування платників та роботою кожного фахівця.

Присутній на Громадській раді начальник ГУ Міндоходів у Вінницькій області Геннадій Федик сказав: «Я особисто контролюватиму діяльність ЦОПів на місцях, оскільки їх якісна робота – наша принципова позиція. Нам дуже важливо отримувати зворотній зв'язок від громадян аби спільними зусиллями вдосконалювати обслуговування та розвивати використання електронних сервісів».

Органи Міндоходів працюють стабільно, забезпечують необхідний рівень надання послуг, своєчасно інформують клієнтів про всі зміни. У приміщеннях ЦОПів постійно є бланки та вільні Wi-Fi зони.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...