11:06, 6 квітня 2011 р.
У вінницькій мерії звільнили майже 100 чиновників
З першого квітня виконавчі органи міської ради запрацювали в новому форматі і в оновленому складі. Реорганізацію міська рада розпочала по власній ініціативі з метою підвищення ефективності системи управління. За результатами повної реорганізації управлінської структури міста кількість працівників виконавчих органів міськради зменшилась майже на сотню, а замість 38 управлінь та відділів з'явилось 35 нових підрозділів - департаментів та самостійних відділів.
Керівництво міської ради вирішило, що для вирішення нових задач, які витікають з концепції Стратегії «Вінниця-2020», необхідно також по-новому будувати роботу виконавчих органів міської ради. Тому в середині січня і було прийнято рішення про зміну структури управління. В результаті кількість штатних одиниць була скорочена і усі посадовці заново пройшли конкурсний відбір.
Конкурс на заміщення вакантних посад у новостворену структуру завершився 28 березня. Загальна кількість вакансій, яка була оголошена 4 лютого у «Вінницькій газеті», склала 547 одиниць. Для участі у конкурсі було подано 565 заяв, серед яких 52 - від вінничан, які до цього в муніципалітеті не працювали (27 з них успішно пройшли конкурс). Переважна більшість кандидатів на вакантні посади під час усного конкурсу спілкувались в тому числі і з міським головою Володимиром Гройсманом.
Відбулись зміни і у керівному складі. Департамент охорони здоров'я очолила Людмила Грабович (яка декілька місяців була виконуючим обов'язки начальника управління охорони здоров'я); департамент архітектури, містобудування та кадастру - Максим Мартинюк (одним з його заступників і головним архітектором міста стала Наталя Котощук, іншим - колишній начальник управління земельних ресурсів Олександр Бондарчук). Управління праці та соціального захисту населення відтепер об'єднані у департамент соціальних послуг. Директором цього департаменту призначено Ларису Попову. Новий департамент правової політики та якості очолив Сергій Тимощук (цей департамент об'єднав два колишні управління - юридичне та інформаційно-аналітичне). Іще один підрозділ, якого раніше взагалі не було у складі виконавчих органів міської ради, - департамент самоврядного контролю, котрий очолив Віктор Кривіцький.
На оперативній нараді в понеділок 4 квітня Вінницький міський голова Володимир Гройсман підкреслив: «Прагнення зробити Вінницю дійсно європейським містом вимагає і європейських підходів до його управління. Чимало було зроблено у минулій каденції, але ми повинні йти далі. Посадовці органів місцевого самоврядування повинні чітко розуміти, що вони працюють для людей і громади, вміти думати на перспективу і орієнтуватись на результат. Ми будемо цьому вчити - і цього вимагати. Такі співбесіди з усіма працівниками, які були в ході конкурсу, відтепер будуть щорічними, щоб ми могли постійно «звіряти свої годинники».
За результатами відкритого конкурсу у виконавчих органах залишилось вакантними 27 посад, на які буде оголошено повторний конкурс. «Конкурсна комісія не завжди одразу приймала рішення про те, чи рекомендувати того чи іншого кандидата на вакантну посаду, - розповідає директор департаменту кадрової політики міської ради Тетяна Ласкавчук. - 11 чоловік за рекомендацією конкурсної комісії будуть працювати у виконавчих органах протягом випробувального строку, по завершенню якого буде прийматись рішення - залишиться кожен із них на посаді, чи ні».
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
17:00
Знижки від 35% на інструменти — Dnipro-M проводить Гаражний сейл
Новини компаній
13:00
Вчора
17:00
11 вересня
Понад 3,2 млн грн на підтримку дітей-сиріт зібрано завдяки клієнтам мережі магазинів EVA
Новини компаній
15:00
10 вересня
08:00
9 вересня
Оголошення
01:05, 11 вересня
13:03, 2 вересня
13:03, 2 вересня
13:03, 2 вересня
live comments feed...
Коментарі