14:23, 12 квітня 2011 р.
Микола Джига доручив впорядкувати прийом громадян управлінням Держкомзему у Вінницькому районі
Голова облдержадміністрації Микола Джига вимагає негайного покращення організації надання послуг, пов’язаних з видачею документів в сфері земельних відносин. Керівник області незадоволений темпами розгляду документів та умовами прийому людей, які змушені вистоювати в чергах, про це повідомляють у прес-службі Вінницькой ОДА.
«Влада – для людей, а не люди – для влади, - наголосив Микола Джига. І влада зобов’язана надавати якісні послуги громадянам».
На неналежне здійснення прийому та видачі документів в районному управлінні Держкомзему в облдержадміністрацію надходили численні скарги.
Відтак, Микола Джига доручив голові Вінницької райдержадміністрації та начальнику Головного управління Держкомзему у Вінницькій області виправити ситуацію. Він дав десять днів на забезпечення належного руху документів, що сприяло б вчасній реєстрації державних актів на землю. Таким чином, натовпи і тиснява відійдуть у минуле, а для громадян будуть створені комфортніші умови в адмінприміщенні.
Також голова облдержадміністрації вимагає встановити фактори, які блокували нормальну роботу управління Держкомзему у Вінницькому районі, та розглянути питання щодо вжиття заходів відповідальності до осіб, які неналежно виконували свої службові обов'язки.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
14:30
23 квітня
08:21
23 квітня
Ще більш сучасний та стильний: бренд «Бащинський» уперше змінив логотип і дизайн продуктів
Новини компаній
11:00
19 квітня
14:00
18 квітня
ТОП новини
Оголошення
21:27, 15 квітня
11:11, 13 квітня
5
13:25, 22 квітня
live comments feed...
Коментарі