Вінничани відтепер можуть повідомляти про роботу медичних установ

Оголошення із номерами телефонів, на які можна телефонувати зі скаргами, вже незабаром з'являться у всіх міських лікарнях і поліклініках.

Кожен дзвінок, який надійде на 15-60, буде вивчати управління охорони здоров'я. У такий спосіб міська влада планує підсилити зворотній зв'язок із вінничанами для того, аби контролювати якість надання медичних послуг в лікарнях та поліклініках обласного центру.

«З минулої осені у нас створено окрему базу даних по роботі маршрутних перевізників. Досвід показує, що це досить ефективний інструмент в питанні контролю за якістю послуг маршрутних таксі. Зараз такий додатковий сервіс для мешканців міста планується впровадити і по міській галузі охорони здоров'я. У нашій базі даних будуть фіксуватись усі дзвінки із скаргами та пропозиціями щодо роботи медичних установ, - розповідає заступник начальника відділу оперативного реагування «Цілодобова варта» Іван Курпель. - Наш номер телефону 15-60 знайомий вже багатьом вінничанам і ми вважаємо, що скористатись ним для того, аби повідомити будь-яку інформацію про роботу закладів охорони здоров'я, людям буде доступно і зручно».

«На сьогоднішній день у нас є гостра потреба в активізації зворотного зв'язку із вінничанами. Отримавши інформацію безпосередньо від пацієнтів через «Цілодобову варту», нам легше буде оперативно реагувати на скарги та можливі пропозиції від людей, - розповідає заступник начальника управління охорони здоров'я міської ради Надія Марусяк. - Єдине, що буде обов'язковим під час реєстрації дзвінків, це вказування прізвища як людей, які телефонують, так і медичних працівників, на яких вони скаржаться, інакше ми не зможемо застосувати якісь санкції щодо недобросовісних медичних працівників. Або навпаки - якщо людина хоче висловити подяку лікареві, у якого вона лікувалася, не знаючи його прізвища, ми не зможемо заохотити такого працівника».

На номер 15-60 можна безкоштовно дзвонити з усіх міських телефонів і таксофонів, які знаходяться на вулицях міста, а також з мобільних телефонів, які обслуговують оператори «МТС» та «Лайф». Окрім цього, ведуться перемовини з компанією «Київстар» із тим, щоб її абоненти також могли дзвонити на 15-60 безкоштовно.

База даних «Цілодобової варти», в якій в тому числі будуть реєструватись дзвінки з приводу пропозицій та скарг щодо надання медичних послуг, має ряд своїх переваг. Програмне забезпечення, яке встановлене на комп'ютерах працівників «Цілодобової варти», передбачає не лише реєстрацію звернень громадян, а й контроль за оперативністю реагування на ті питання, з якими звертаються люди. Приховати скаргу, яка надійшла на номер 15-60, неможливо, а у звітах, які формуються із відповідною періодичністю, чітко вказується, який результат вирішення тієї чи іншої проблеми. Окрім цього, ведеться запис усіх дзвінків.



Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

. Пожалуйста, используйте форму отзывов для оценок и рецензий, для вопросов и обсуждений - используйте форму комментариев, а не отзывов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Автор
0/12
Актуальность
0/12
Изложение
0/12
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов. Для оценок и рецензии используйте форму отзывов