Оголошення із номерами телефонів, на які можна телефонувати зі скаргами, вже незабаром з'являться у всіх міських лікарнях і поліклініках.

Кожен дзвінок, який надійде на 15-60, буде вивчати управління охорони здоров'я. У такий спосіб міська влада планує підсилити зворотній зв'язок із вінничанами для того, аби контролювати якість надання медичних послуг в лікарнях та поліклініках обласного центру.

«З минулої осені у нас створено окрему базу даних по роботі маршрутних перевізників. Досвід показує, що це досить ефективний інструмент в питанні контролю за якістю послуг маршрутних таксі. Зараз такий додатковий сервіс для мешканців міста планується впровадити і по міській галузі охорони здоров'я. У нашій базі даних будуть фіксуватись усі дзвінки із скаргами та пропозиціями щодо роботи медичних установ, - розповідає заступник начальника відділу оперативного реагування «Цілодобова варта» Іван Курпель. - Наш номер телефону 15-60 знайомий вже багатьом вінничанам і ми вважаємо, що скористатись ним для того, аби повідомити будь-яку інформацію про роботу закладів охорони здоров'я, людям буде доступно і зручно».

«На сьогоднішній день у нас є гостра потреба в активізації зворотного зв'язку із вінничанами. Отримавши інформацію безпосередньо від пацієнтів через «Цілодобову варту», нам легше буде оперативно реагувати на скарги та можливі пропозиції від людей, - розповідає заступник начальника управління охорони здоров'я міської ради Надія Марусяк. - Єдине, що буде обов'язковим під час реєстрації дзвінків, це вказування прізвища як людей, які телефонують, так і медичних працівників, на яких вони скаржаться, інакше ми не зможемо застосувати якісь санкції щодо недобросовісних медичних працівників. Або навпаки - якщо людина хоче висловити подяку лікареві, у якого вона лікувалася, не знаючи його прізвища, ми не зможемо заохотити такого працівника».

На номер 15-60 можна безкоштовно дзвонити з усіх міських телефонів і таксофонів, які знаходяться на вулицях міста, а також з мобільних телефонів, які обслуговують оператори «МТС» та «Лайф». Окрім цього, ведуться перемовини з компанією «Київстар» із тим, щоб її абоненти також могли дзвонити на 15-60 безкоштовно.

База даних «Цілодобової варти», в якій в тому числі будуть реєструватись дзвінки з приводу пропозицій та скарг щодо надання медичних послуг, має ряд своїх переваг. Програмне забезпечення, яке встановлене на комп'ютерах працівників «Цілодобової варти», передбачає не лише реєстрацію звернень громадян, а й контроль за оперативністю реагування на ті питання, з якими звертаються люди. Приховати скаргу, яка надійшла на номер 15-60, неможливо, а у звітах, які формуються із відповідною періодичністю, чітко вказується, який результат вирішення тієї чи іншої проблеми. Окрім цього, ведеться запис усіх дзвінків.



0432.ua

Вінничани відтепер можуть повідомляти про роботу медичних установ

Оголошення із номерами телефонів, на які можна телефонувати зі скаргами, вже незабаром з'являться у всіх міських лікарнях і поліклініках.

Кожен дзвінок, який надійде на 15-60, буде вивчати управління охорони здоров'я. У такий спосіб міська влада планує підсилити зворотній зв'язок із вінничанами для того, аби контролювати якість надання медичних послуг в лікарнях та поліклініках обласного центру.

«З минулої осені у нас створено окрему базу даних по роботі маршрутних перевізників. Досвід показує, що це досить ефективний інструмент в питанні контролю за якістю послуг маршрутних таксі. Зараз такий додатковий сервіс для мешканців міста планується впровадити і по міській галузі охорони здоров'я. У нашій базі даних будуть фіксуватись усі дзвінки із скаргами та пропозиціями щодо роботи медичних установ, - розповідає заступник начальника відділу оперативного реагування «Цілодобова варта» Іван Курпель. - Наш номер телефону 15-60 знайомий вже багатьом вінничанам і ми вважаємо, що скористатись ним для того, аби повідомити будь-яку інформацію про роботу закладів охорони здоров'я, людям буде доступно і зручно».

«На сьогоднішній день у нас є гостра потреба в активізації зворотного зв'язку із вінничанами. Отримавши інформацію безпосередньо від пацієнтів через «Цілодобову варту», нам легше буде оперативно реагувати на скарги та можливі пропозиції від людей, - розповідає заступник начальника управління охорони здоров'я міської ради Надія Марусяк. - Єдине, що буде обов'язковим під час реєстрації дзвінків, це вказування прізвища як людей, які телефонують, так і медичних працівників, на яких вони скаржаться, інакше ми не зможемо застосувати якісь санкції щодо недобросовісних медичних працівників. Або навпаки - якщо людина хоче висловити подяку лікареві, у якого вона лікувалася, не знаючи його прізвища, ми не зможемо заохотити такого працівника».

На номер 15-60 можна безкоштовно дзвонити з усіх міських телефонів і таксофонів, які знаходяться на вулицях міста, а також з мобільних телефонів, які обслуговують оператори «МТС» та «Лайф». Окрім цього, ведуться перемовини з компанією «Київстар» із тим, щоб її абоненти також могли дзвонити на 15-60 безкоштовно.

База даних «Цілодобової варти», в якій в тому числі будуть реєструватись дзвінки з приводу пропозицій та скарг щодо надання медичних послуг, має ряд своїх переваг. Програмне забезпечення, яке встановлене на комп'ютерах працівників «Цілодобової варти», передбачає не лише реєстрацію звернень громадян, а й контроль за оперативністю реагування на ті питання, з якими звертаються люди. Приховати скаргу, яка надійшла на номер 15-60, неможливо, а у звітах, які формуються із відповідною періодичністю, чітко вказується, який результат вирішення тієї чи іншої проблеми. Окрім цього, ведеться запис усіх дзвінків.



Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Основной принцип - «посетил - отпишись». 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

 Комментарии предназначены для общения и обсуждения , а также для выяснения интересующих вопросов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Автор
0/12
Актуальность
0/12
Изложение
0/12
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать