• Головна
  • У Вінниці відкрили ще один Прозорий офіс
13:19, 23 червня 2014 р.

У Вінниці відкрили ще один Прозорий офіс

У Вінниці на базі ЖЕКу №12 створено Центр обслуговування споживачів, який працює за стандартами роботи Прозорих офісів. Відтепер мешканці, яких обслуговує це житлово-експлуатаційне підприємство, зможуть отримати консультації представників підприємств-надавачів послуг у зручних та комфортних умовах.

Протягом двох останніх років у Вінниці на базі житлово-експлуатаційних підприємств створили вже шість Центрів обслуговування споживачів. У 2014 році під такі Центри реконструювали приміщення ПП «Бокуд» та ЖЕКу № 12. У ньому працівники ЖЕКу, департаменту житлового господарства, ГО «Асоціації старших по будинку»,  КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго», ДП «Теплокомуненерго «Маяк», ВМЕМ, КП «Вінницяоблводоканал» здійснюють прийом громадян. Також у Центрі працює дільничий інспектор. Адміністратор Центру консультує відвідувачів та направляє до відповідних спеціалістів.

В.о. міського голови Сергій Моргунов зазначає: «Відгуки по роботі автоматизованої системи управління ЖКГ є позитивними, і ми маємо наміри застосувати цю систему в цьому році по усіх інших ЖЕКах міста. Вона буде надавати можливість в електронному вигляді отримувати повний об’єм інформації щодо утримання житлового фонду, нарахування комунальних платежів, вести повну бухгалтерію. Саме головне, що ця система унеможливлює будь-які зловживання».

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Вінниця #прозорий офіс
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...