• Головна
  • Відремонтованим аеропортом «Вінниця» у 2014 році скористалися тільки хасиди
13:16, 15 січня 2015 р.

Відремонтованим аеропортом «Вінниця» у 2014 році скористалися тільки хасиди

Більше року минуло відтоді, як аеропорт «Вінниця» було передано з обласного підпорядкування на баланс міста. Вінницьке летовище перейшло зі спільної власності територіальних громад області у комунальну власність міста в результаті сесійного рішення депутатів обласної ради. Втім, ініціатива передачі повністю належала міській владі.

Мерія тоді переконувала, що зможе краще забезпечити функціонування "повітряних воріт" області. Міська рада навіть розробила амбітну інвестиційну програму до 2020 року, яка включала розвиток аеропорту.

Місто зобов’язалося реконструювати існуючий термінал зі збільшенням пропускної спроможності; відремонтувати злітно-посадкову смугу; встановити світлосигнальну систему аеродрому; підвищити надійність існуючих та побудувати нові об’єкти енергозабезпечення та водопостачання, а також придбати необхідну авто- та спецтехніку, механізми та обладнання. На це міська влада запланувала протягом 5-ти років витратити з бюджету 25 мільйонів гривень.

Один рік з п’яти минув. Відтак «Інформаційна Вінниччина» поцікавилася, на якому етапі втілення задуми міської ради. Одразу варто зауважити, що основний лобіст питання передачі аеропорту на баланс міста - заступник міського голови, депутат обласної ради Валерій Коровій - категорично відмовився спілкуватися про аеропорт.

Зауважимо, що, відповідно до чинного законодавства, Валерій Вікторович не мав права відмовляти журналісту в коментарі, адже він представник органу влади і зобов’язаний інформувати ЗМІ про свою діяльність. Тим більше, що під час презентації програми розвитку аеропорту він обіцяв всебічну звітність та публічність її реалізації.

Проте «Інформаційній Вінниччині» вдалося поспілкуватися з директором КП «Міжнародний аеропорт «Вінниця» Ярославом Мазурцем. Він каже, що міська влада сумлінно виконує взяті на себе зобов’язання – аеровокзал відремонтовано, готується програма літніх авіаперевезень.

За минулий рік ми провели капітальний ремонт частини приміщення аеровокзалу, зробили зал прильоту пасажирів, вікна поміняли, фасад трохи підрихтували. І все це завдяки міській раді. Наразі авіакомпанія починає готувати програму літнього сезону. Ми ведемо ряд переговорів з багатьма компаніями про відкриття регулярних і чартерних рейсів, зокрема, за напрямками Туреччина, Ізраїль, Чорногорія, - каже Я.Мазурець.

Попри небажання влади піднімати тему аеропорту, «Інформаційна Вінниччина» все ж знайшла людину, яка розповіла про зміни, що відбулися в Гавришівському летовищі протягом минулого року. За словами нашого співрозмовника, перше, що зробило нове керівництво аеродрому, - провело «чистку» кадрів, особливо тих, які мають справу з фінансами.

Майже одразу  звільнили всіх бухгалтерів летовища, а на їх місця призначили нових людей. Також було ліквідовано маркетинговий відділ. Загалом було звільнено як мінімум 7 осіб.

Ремонт, про який розповідав директор вокзалу, справді глобальний. Там відремонтували значну частину приміщень, каже інформатор. На жаль, не багатьом вінничанам та гостям міста пощастило побачити відремонтований аеропорт. Адже він просто не виконує своєї основної функції – обслуговування авіаперевезень.

Ремонт дійсно зробили класний. Відремонтували 1-й та 2-й поверхи. Майже весь аеровокзал, а він досить великий. Шкода лише, що цим новітнім аеровокзалом, крім хасидів, більше ніхто не зміг скористатись. Не було чартерної програми, яка стосується відпочинку на морі. Літаки не літали нікуди. Цього літа не було Чорногорії, яка була три роки підряд. Регулярні рейси на Москву відмінили, кілька місяців був рейс на Ізраїль, зрештою його теж відмінили. На даний момент нічого нікуди не літає. Навіть чартерні рейси – це велика рідкість, - повідомило наше джерело.

Для порівняння: у 2012 році аеропорт прийняв 180 рейсів. Тоді послугами перевезень скористались 10 тисяч пасажирів. У 2013 році з’явилася навіть позитивна динаміка - близько 250 рейсів, пасажиропотік - більше 13 тисяч осіб. Щоб досягти такого результату обласна рада за три роки виділила з бюджету на модернізацію та реконструкцію аеропорту 6 мільйонів 259 тисяч гривень. У 2014 році в ремонт летовища вклали близько 3 млн. грн. Ще певну суму було виділено на фінансову підтримку: скільки - директор летовища не уточнив.

Звісно, будівля аеропорту була фізично та морально застарілою, ремонт там був потрібен. Проте об'єкт має свою ключову, першочергову функцію, яку, на жаль, протягом минулого року він не виконував.

Зараз регулярних рейсів немає, але ми намагаємось їх відновити. Ви ж бачте, що робиться в країні, в цих умовах і з таким курсом долара важко щось робити. Всі авіаперевезення пов’язані з валютою. Пальне закуповується за валюту, а це значною мірою відображається на вартості квитка, - сказав Я.Мазурець.

Один рік програми "відродження" аеропорту "Вінниця" минув. Залишилось чотири. «Інформаційна Вінниччина» повертатиметься до питання аеропорту щороку, адже його функціонування – надзвичайно важливе для економіки області. Проте остання новина про діяльність летовища на його сайті датована 30 грудня 2013 року. А це відверто насторожує. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...