• Головна
  • Перший гелікоптер збірки Вінницького авіазаводу здійснить пробний політ у жовтні
17:00, 25 серпня 2011 р.

Перший гелікоптер збірки Вінницького авіазаводу здійснить пробний політ у жовтні

На відновленні стабільної роботи ДП «Вінницький авіаційний завод» акцентували увагу учасники наради, яка відбулась в облдержадміністрації 25 серпня.

В нараді під головуванням Миколи Джиги взяли участь Вінницький міський голова В.Гройсман, представники Вінницького авіазаводу, начальник сектору з питань банкрутства Мінекономіки, представники головного управління економіки облдержадміністрації та департаменту економіки міської ради.

Голова облдержадміністрації звернувся до присутніх з конкретним запитанням – які дії потребуються, щоб зберегти і запустити завод, як конкурентоспроможне підприємство.

Як повідомив в.о. директора ДП ВІАЗ Василь Хвостюк - завод знаходиться в процедурі банкрутства в стадії санації. Керівництво докладає максимум зусиль, щоб відновити платоспроможність, адже наявні як площі, так і обладнання та персонал для проведення ремонтних робіт відповідної техніки. Завод може надавати послуги з капітального, технічного обслуговування легкомоторних літаків, гелікоптерів, а також їх агрегатів і силових установок.

За словами директора ТОВ «ВІАЗ» Миколи Трикозюка зараз на підприємстві виконується програма ремонту гелікоптерів, що складається з чотирьох етапів. Перший - це модернізація і заміна двигунів на вертольотах «Мі-2», який вже триває з 20 квітня цього року. Другий етап - глибша модернізація (зміна форми фюзеляжу, винесення паливних баків за межі салону вертольота, заміна редуктора), плюс такий же процес для легкомоторного літака на базі «Ан-2» Третій - це розробка і сертифікація власної модифікації вертольота «Мі-2МСБ2» і четвертий - запуск збірки цього типу гвинтокрила тут, у Вінниці, щоб здійснити його пробний політ у жовтні поточного року, і до кінця року отримати сертифікат на нього. Як результат – вихід на міжнародний рівень замовлень, й відповідно можливість погасити заборгованість по зарплаті перед працівниками підприємства.

Щодо владної підтримки, то зі сторони керівництва області та міста надається максимальний спектр допомоги. Так завдяки активній підтримці Вінницької мерії завод нарешті звільнили від податку на землю, а на день Незалежності ще й дали ліцензію НДС. Крім цього Василь Хвостюк попросив у голови облдержадміністрації допомоги з будівництвом котельні для заводу та малярного відділення. А для прискорення процесу санації необхідно якнайшвидше отримати інвентарні номери на територію підприємства.

Микола Джига в черговий раз звернув увагу на те, що основною перепоною відновлення діяльності таких підприємств у державі виступає система бюрократичних дозволів та процедур. Так план санації Вінницького авіазаводу розробляється цілих 3 місяці. Губернатор вважає, що при таких умовах будь-якій установі дуже важко стати на ноги.

«Всі озвучені проблеми ми візьмемо на контроль, і будемо конкретними діями вам допомагати, – підкреслив Микола Джига. – Ми сприятимемо створенню чітких організаційних та економічних умов, необхідних для відновлення платоспроможності підприємства».

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...