Як за допомогою реклами обманюють вінничан

Ми свято віримо рекламі та витрачаємо свої гроші на чудодійні біодобавки, суперомолоджуючі нанокреми, боремося з жахливим дисбактеріозом і думаємо, що зміцнюємо свій імунітет.

Тим часом, маркетологи придумують все нові способи, щоб продати нам абсолютно пересічний за складом продукт під новим багатообіцяючим слоганом. Користуючись нашої необізнаністю, вони заробляють на нас величезні гроші. Вони не брешуть, вони просто недоговорюють або перебільшують. Усі їхні дії законні, а до формулювань в рекламі не причепишся. Щоб не стати жертвою реклами потрібно знати, де маркетологи лукавлять.

Давайте подивимося, як вони це роблять:

Ми схильні купувати товар, довіряючи рекомендаціям різних НДІ

Найчастіше, «Знак якості» ставлять на продукт неіснуючих асоціації та НДІ схожими на справжні НДІ назвами. Вони теж заробляють гроші. Ціна таких схвалень коливається від 10000-100000 $, в залежності від контракту з виробником. 

Ми віримо у інновації і у все з префіксом «нано»

 

Тільки ледачий не наклеїв на етикетку свого продукту модне продажне слово «нано». Ми купуємо абсолютно порожні обіцянки від нанотаблеток для схуднення до нанопослуг. Біда в тому, що ніхто, навіть самі вчені, не можуть визначити термін «нано».

 

Інновації ми асоціюємо з революцією в технології. Під слоганом «Інновація!» Продаються нові товари, в яких використовуються давно відомі технології. Це ще один спосіб підкреслити унікальність продукту і стимулювати його продаж.

Ми намагаємось купувати органічну,не геномодифіковану продукцію

 

У Європі та Америці право використовувати в маркуванні продукції приставки «біо» потрібно ще заслужити. Закордоном виконують строгі стандарти якості у виробництві продукції, тільки тоді на конвеєр сходять товари з приставкою «еко», «без ГМО».

У нашій країні таких стандартів не існує, отже, і заборон теж не може бути.

 

Ми піклується про наше здорове харчування

Ми не хочемо їсти продукти з холестерином.

Соняшникова олія фізично не може мати у своєму складі холестерин, але продавати то її треба. А ось вітамін E міститься в будь-якій соняшниковій олії.

 

Ми не хочемо хворіти і готові скупити всі препарати в аптеках

 

Ми боремося з дисбактеріозом, хоча такого захворювання немає в природі. Це чистий маркетинговий хід. Цієї хвороби немає в міжнародній класифікації хвороб. У Росії дисбактеріоз виключений з «Стандартів діагностики та лікування хвороб органів травлення».

До речі, імуномодулятори, якими ми звикли лікувати ГРВІ та застуду, не мають  клінічно доведеної ефективності.

Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

. Пожалуйста, используйте форму отзывов для оценок и рецензий, для вопросов и обсуждений - используйте форму комментариев, а не отзывов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Автор
0/12
Актуальность
0/12
Изложение
0/12
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов. Для оценок и рецензии используйте форму отзывов