• Головна
  • Персоналізація сервісу - ключовий фактор активізації співробітництва НАДРА БАНКУ з малим та середнім бізнесом
12:36, 5 жовтня 2011 р.

Персоналізація сервісу - ключовий фактор активізації співробітництва НАДРА БАНКУ з малим та середнім бізнесом

Персоналізація сервісу - ключовий фактор активізації співробітництва НАДРА БАНКУ з малим та середнім бізнесом

З початком осені клієнти малого та середнього бізнесу збільшують обсяг фінансових операцій, що здійснюються через НАДРА БАНК. За словами директора департаменту малого та середнього бізнесу Олександра Чумака, персоналізований і комплексний підхід до вирішення бізнес-завдань малого та середнього бізнесу, що впроваджується банком, сприяє активізації співпраці підприємців з фінустановою.

«Коли взимку 2007 року я відкрила рахунок одного зі своїх підприємств у банку «Надра», мене, як клієнта, цікавила насамперед швидкість здійснення розрахунково-касових операцій, - розповідає Юлія Слободенюк, директор і засновник компаній ТОВ «Торговельний дім «Любе місто» і ТОВ «Любе місто. Спецодяг». - У процесі співробітництва з банком я змогла оцінити переваги персоналізованого сервісу. Мій менеджер допомагає мені підібрати саме ті банківські продукти, які максимально сприяють розвитку мого бізнесу».

 

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...