Персоналізація сервісу - ключовий фактор активізації співробітництва НАДРА БАНКУ з малим та середнім бізнесом

Персоналізація сервісу - ключовий фактор активізації співробітництва НАДРА БАНКУ з малим та середнім бізнесом

З початком осені клієнти малого та середнього бізнесу збільшують обсяг фінансових операцій, що здійснюються через НАДРА БАНК. За словами директора департаменту малого та середнього бізнесу Олександра Чумака, персоналізований і комплексний підхід до вирішення бізнес-завдань малого та середнього бізнесу, що впроваджується банком, сприяє активізації співпраці підприємців з фінустановою.

«Коли взимку 2007 року я відкрила рахунок одного зі своїх підприємств у банку «Надра», мене, як клієнта, цікавила насамперед швидкість здійснення розрахунково-касових операцій, - розповідає Юлія Слободенюк, директор і засновник компаній ТОВ «Торговельний дім «Любе місто» і ТОВ «Любе місто. Спецодяг». - У процесі співробітництва з банком я змогла оцінити переваги персоналізованого сервісу. Мій менеджер допомагає мені підібрати саме ті банківські продукти, які максимально сприяють розвитку мого бізнесу».

 

 

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Оцените первым
(0 оценок)
Пока еще никто не оценил
Пока никто не рекомендует
Авторизируйтесь ,
чтобы оценить и порекомендовать

Комментарии