
12:36, 5 жовтня 2011 р.
Персоналізація сервісу - ключовий фактор активізації співробітництва НАДРА БАНКУ з малим та середнім бізнесом
Персоналізація сервісу - ключовий фактор активізації співробітництва НАДРА БАНКУ з малим та середнім бізнесом
З початком осені клієнти малого та середнього бізнесу збільшують обсяг фінансових операцій, що здійснюються через НАДРА БАНК. За словами директора департаменту малого та середнього бізнесу Олександра Чумака, персоналізований і комплексний підхід до вирішення бізнес-завдань малого та середнього бізнесу, що впроваджується банком, сприяє активізації співпраці підприємців з фінустановою.
«Коли взимку 2007 року я відкрила рахунок одного зі своїх підприємств у банку «Надра», мене, як клієнта, цікавила насамперед швидкість здійснення розрахунково-касових операцій, - розповідає Юлія Слободенюк, директор і засновник компаній ТОВ «Торговельний дім «Любе місто» і ТОВ «Любе місто. Спецодяг». - У процесі співробітництва з банком я змогла оцінити переваги персоналізованого сервісу. Мій менеджер допомагає мені підібрати саме ті банківські продукти, які максимально сприяють розвитку мого бізнесу».
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
08:25
14 грудня
11:47
12 грудня
Farmak надав 50% знижку на ліки з «Зимової підтримки 2025» при замовленні через Укрпошту
Новини компаній
09:15
12 грудня
ТОП новини
Оголошення
09:00, 3 грудня
1
16:51, 5 грудня
14:11, 5 грудня
4
13:00, 9 грудня
Коментарі