• Головна
  • Що робити коли в багатоповерхівці прорвало каналізаційну трубу
16:18, 20 травня 2015 р.

Що робити коли в багатоповерхівці прорвало каналізаційну трубу

В редакцію 20minut.ua зателефонувала вінничанка і повідомила, що мешканці одного з під’їздів багатоповерхівки на Медвєдєва, 21 не можуть вільно зайти в підвал. Кілька днів тому там прорвало каналізаційну трубу, аварію ліквідували, але все що з неї витекло залишилось на підлозі.

- Проблеми з каналізаційною трубою в підвалі почались кілька років тому, - розповідає мешканка будинку Раїса Ковалюк – Я написала заяву в ЖЕК і нам трубу замінили. З того часу вона періодично тече. ЖЕК приїжджає, пробиває засмічення і їде. В минулому році робітники привозили відсів засипати в підвалі підлогу. Стало сухіше. Потім труба знову протекла. Щебінь в підвал носив вже мій чоловік.
Жінка показує трубу в підвалі і жаліється, що вона тече майже постійно. Підлога залита тим, що повитікало з каналізації поки ремонтники не ліквідували поломку. Смердить не лише в підвалі, а й на першому поверсі під’їзду.
- Працівники ЖЕКу гроші за ремонт взяли, прийшли, залатали, а потім робіть, що хочете, - розповідає жінка. - Ми не проти заплатити, ми хочемо щоб  підвалі було чисто.
- В підвалі у мене консервація, - каже мешканка будинку Лариса Ярмоленко. – Взуваю старе взуття, обгортаю його пакетиками і так йду. Ходити ж якось потрібно.
Щоб дізнатись хто винен у цій ситуації відправився в головне управління ТОВ «ЖЕО» та вулиці Козицького, 1
- Згідно рішення виконкому від 2010 року «Про затвердження положення про взаємодію житлово - експлуатаційного підприємства та старшого по будинку»  заявку на проведення ремонту потрібно передавати через старшого по будинку, - розповідає заступник директора ЖЕО Анатолій Драчишин. – Старший по будинку в цьому випадку виступає юридичною особою. Він обирається на демократичних засадах і має чіткі повноваження. Тільки він має право подати нам замовлення. Ми самі не маємо права проводити роботи. За будинком дивляться старші, вони мають знати проблеми, які турбують мешканців.
За словами Анатолія Драчишина, коли аварійна ситуація трапляється безпосередньо в квартирі, або мешканці помітили аварію вночі і старшого по будинку немає, можна звертатись на гарячу лінію «Цілодобової варти» (тел.. 1560) або на телефон диспетчерської ЖЕО (55–03-50), яка працює щодня з 8 до 20.00

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...