
16:50, 8 червня 2015 р.
Друк візиток: правильний дизайн та шрифт
Ви всі бачили візитки - це прямокутник розміром 5 на 9 сантиметрів. Найпоширенішою помилкою багатьох підприємців є те, що вони хочуть розмістити на цьому невеликому клаптику папері дуже багато інформації. Запам'ятайте, візитка - це не рекламний буклет, і не варто намагатися туди вмістити все, що попало. Особисто мені доводилося тримати в руках такі візитні картки, на яких разміщували фото продукції, карту проїзду до офісу, невеликий опис компанії, адреси, телефони, імена співробітників. Виглядало це жахливо, і, якщо чесно, то зовсім не хотілося придивлятися і розбирати що там написано і намальовано.
Правильна візитка повинна містити лаконічну і чітку інформацію. Цілком достатньо, якщо ви вкажіть назву компанії, адресу, контактний телефон, ваше ім'я та прізвище, а також посаду. Все, по суті, на візитки рівне можна більше нічого не поміщати. Звичайно, у кожної візитки своя мета, але головне запам'ятати, що перевантаженість інформацією - це величезний мінус. Чіткість, лаконічність, інформативність - ось три основні заповіді тексту правильної візитки.
Ще одне, на що хотілося б звернути увагу. Ніколи не дублюйте текст візитки на іноземній мові. Я розумію, що так можете заощадити, і Вам здається, що подібним чином ви додасте візитці солідності, але насправді - це поганий тон. Якщо у Вас є партнери в інших країнах, і з ними запланована зустріч, то потрудіться замовити партію візиток спеціально для них, на їхній рідній мові.
Дуже важливу роль відіграє і те, як ви розташуєте всі елементи на візитці. Ось чому я говорю про те, що не варто їх робити багато, адже тоді можливість правильного розташування буде дуже сильно обмежена, і візитка не принесе належного ефекту.
Після того, як ви зробите макет візитки, замовте кілька тестових варіантів. Нехай в поліграфії роздрукують їх, і тоді ви зможете в живу оцінити практичність і зручність користування вашою візитною карткою. Як це зробити? Ну один з найпростіших варіантів: візьміть візитку в ліву руку, і мобільний телефон в праву, так, як ніби ви зібралися набрати номер. Тримаючи візитку, ви не закриваєте частина номера телефону? Якщо закриваєте, то робіть висновки про те, як би його зручніше розмістити. Взагалі покрутіть візитку в руках, оцініть її, дайте декільком друзям, нехай вони подивляться, скажу свою думку, звернуть увагу на те, що подобається, а що ні.
Погратись з шрифтами - мабуть саме страшне, що може почути дизайнер від замовника. Чому? Та тому, що шрифтів величезна кількість, і замовник хоче перепробувати і вмістити найкрасивіші на свою візитку.
Так, красивих і привабливих шрифтів маса, але потрібно розуміти, що поєднувати на візитці можна максимум два. Це робиться для того, щоб ваша картка виглядала солідно, а не як намальована п'ятикласником в найпростішому графічному редакторі. Запам'ятайте на завжди - два шрифту і не більше. В іншому ж випадку, навіть якщо Вам здається, що це дуже красиво, ви ризикуєте отримати низькоякісну візитку, здатну істотно зіпсувати вашу репутацію.
Зрозуміло, що візитка це не велика реклама - її мета дати контатки та телефони Вас як особистості. Якщо потрібно здивувати клієнта чи розповісти як проїхати до вашої фірми, то краще замовити друк рівне на банері чи плівці оракал. Проте вартість його буде значно вища, ніж візитки.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
10:30
Вчора
16:22
10 травня
ТОП новини
Оголошення
08:26, Вчора
37
16:38, 9 травня
14:48, 2 травня
276
live comments feed...