• Главная
  • Швейцарія допоможе вінничанам рідше бачитися з чиновниками
17:18, 10 июня 2015 г.

Швейцарія допоможе вінничанам рідше бачитися з чиновниками

Удвічі рідше ходити до чиновницьких кабінетів по різного роду довідки вінничани зможуть вже за чотири роки. Саме на такий термін розрахований проект з розвитку електронного урядування, що впроваджуватиметься в області Фондом “Східна Європа” за підтримки Уряду Швейцарії. У планах також на 20% скоротити термін надання адміністративних послуг, а 80% нормативних актів міцевого значення, за задумом ініціаторів програми, будуть ухвалюватися шляхом онлайн-обговорення. 

- Ми допоможемо нашим партнерам на рівні області розробити та доопрацювати регіональні портали надання адміністративних послуг. Результатом буде дуже конкретна платформа, де люди зможуть отримувати максимальну кількість послуг в електронному вигляді. Принаймні, ми візьмемо 10 Центрів надання адміністративних послуг у Вінницькій області і максимально автоматизуємо їх роботу. Звичайно, із програмним забезпеченням та навчанням людей, які будуть там працювати. Десяток найзатребуваніших адміністративних послуг ми хочемо, щоб надавались в електронному вигляді, - розповів під час підписання з керівництвом області Меморандуму про старт проекту Президент Фонду “Східна Європа” Віктор Лях.     

За його словами, вісім місяців швейцарські експерти відбирали регіони, найкраще підготовлені до участі в проекті. В результаті зупинилися на 4-х областях: Волинській, Одеській, Вінницькій та Дніпропетровській. Але саме дві останніх мають стати “модельними”. Зокрема, Вінниччина в цьому плані має великі напрацювання, а головне - політичну волю керівництва удосконалювати процес надання адмінпослуг та сприяти прозорості влади, відчувається тут і потужна підтримка громадських організацій. Більше того, на регіональному рівні приступили до формування власної програми розвитку електронного врядування, - додав голова облдержадміністрації Валерій Коровій.

- Ми маємо у Вінниці один з найсучасніших центрів, який надає адміністративні послуги, але разом з тим, у нас є потреби розвитку цієї мережі безпосередньо в районах. І якщо в меморандумі мова йде про формування цілої низки автоматизованих центрів адміністративних послуг і забезпечення їх необхідним програмним продуктом, то це має для нас дуже важливе значення, - наголосив Валерій Коровій.

Одразу ж після підписання Меморандуму почали працювати робочі групи експертів для деталізації плану дій з впровадження проекту. 

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
0,0
Оцените первым
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Объявления
live comments feed...