
17:18, 10 червня 2015 р.
Швейцарія допоможе вінничанам рідше бачитися з чиновниками
Удвічі рідше ходити до чиновницьких кабінетів по різного роду довідки вінничани зможуть вже за чотири роки. Саме на такий термін розрахований проект з розвитку електронного урядування, що впроваджуватиметься в області Фондом “Східна Європа” за підтримки Уряду Швейцарії. У планах також на 20% скоротити термін надання адміністративних послуг, а 80% нормативних актів міцевого значення, за задумом ініціаторів програми, будуть ухвалюватися шляхом онлайн-обговорення.
- Ми допоможемо нашим партнерам на рівні області розробити та доопрацювати регіональні портали надання адміністративних послуг. Результатом буде дуже конкретна платформа, де люди зможуть отримувати максимальну кількість послуг в електронному вигляді. Принаймні, ми візьмемо 10 Центрів надання адміністративних послуг у Вінницькій області і максимально автоматизуємо їх роботу. Звичайно, із програмним забезпеченням та навчанням людей, які будуть там працювати. Десяток найзатребуваніших адміністративних послуг ми хочемо, щоб надавались в електронному вигляді, - розповів під час підписання з керівництвом області Меморандуму про старт проекту Президент Фонду “Східна Європа” Віктор Лях.
За його словами, вісім місяців швейцарські експерти відбирали регіони, найкраще підготовлені до участі в проекті. В результаті зупинилися на 4-х областях: Волинській, Одеській, Вінницькій та Дніпропетровській. Але саме дві останніх мають стати “модельними”. Зокрема, Вінниччина в цьому плані має великі напрацювання, а головне - політичну волю керівництва удосконалювати процес надання адмінпослуг та сприяти прозорості влади, відчувається тут і потужна підтримка громадських організацій. Більше того, на регіональному рівні приступили до формування власної програми розвитку електронного врядування, - додав голова облдержадміністрації Валерій Коровій.
- Ми маємо у Вінниці один з найсучасніших центрів, який надає адміністративні послуги, але разом з тим, у нас є потреби розвитку цієї мережі безпосередньо в районах. І якщо в меморандумі мова йде про формування цілої низки автоматизованих центрів адміністративних послуг і забезпечення їх необхідним програмним продуктом, то це має для нас дуже важливе значення, - наголосив Валерій Коровій.
Одразу ж після підписання Меморандуму почали працювати робочі групи експертів для деталізації плану дій з впровадження проекту.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Як відкрити компанію на Кіпрі
Новини компаній
09:15
Вчора
16:00
20 грудня
11:00
20 грудня
15:00
19 грудня
Оголошення
14:29, 23 грудня
10:46, 20 грудня
23:25, 13 грудня
10:46, 20 грудня
Коментарі