• Головна
  • Нова українська соціальна мережа у Вінниці не популярна
15:00, 10 листопада 2011 р.

Нова українська соціальна мережа у Вінниці не популярна

Користувачі з Вінниці не кинулися активно освоювати нову українську мережу. За пошуковим словом Вінниця в Friendin не вдалося знайти жодного вінничанина.

Відбулася презентація нового соціального ресурсу Friendin. Його створила за півтора роки українська компанія «Френдін». Автором и натхненником проекту виступив Дніпропетровський бізнесмен Анатолій Глоба. Над проектом працювали двадцять українських програмістів. У проект інвестували 1,5 мільйона доларів.

- Зареєструватися в мережі легко. Потрібно лише вказати ім’я, прізвище, електронну пошту, номер телефону та пароль. На електронку приходить підтвердження реєстрації, правда, доводиться зачекати хвилин десять, - каже вінничанин Антон Бурдейний. - Я зареєструвався заради цікавості, але мережею користуватися не збираюся. Поки що там дуже мало користувачів - лише 7313. За пошуковим словом Вінниця взагалі нікого не знайшов. Багато акаунтів без фотографій та додаткової інформації. Я думаю, що існуючі мережі вони не наздоженуть, але свою аудиторію отримають.

- Ми взяли найкраще від усіх соціальних мереж, які зараз є, і переписали це у своєму баченні. Додали дещо своє і у нас вийшла унікальна мережа. Наприклад, інтерфейс мережі можна змінити під конкретного користувача - окремі структурні блоки користувач може розмістити на екрані за власним бажанням. Ми адаптували її під сенсорні екрани телефонів, для зручнішого користування, - каже автор Анатолій Глоба.

У Френдін додана можливість спілкування у відеорежимі за допомога відеочату, канал якого може витримати до двохсот тисяч спілкувань у хвилину. Додано нову функцію переглядання медіа файлів - з них можна формувати плей-списки, які будуть іти в послідовності один за одним. Сервери нової соціальної мережі дислоковані у Києві.

Коментар спеціаліста

Євгеній Поліщук (26)

спеціаліст по інтернет-маркетингу

Опублікований прес-реліз з приводу запуску української соціальної мережі Friendin.net за $1,5 млн без української мови викликав роздратування у більшості українських Інтернет-маркетологів. Відсутність чіткого позиціонування та стратегічні помилки, допущені вже на самому початку презентації проекту підштовхують на думку, що проект Френдін чекає плачевна доля, особливо враховуючи, що конкурувати їй доведеться з такими світовими гравцями, як вКонтакте, Google +, FaceBook.

Бажання реєструватися в Френдін особисто у мене абсолютно ніякого немає, але подивимося, що буде далі.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...