• Головна
  • Вінничанам набридло засилля політичної реклами
15:06, 19 жовтня 2015 р.

Вінничанам набридло засилля політичної реклами

До місцевих виборів в Україні лишається все менше часу, і агітація набирає шалених обертів. Дошки оголошень в під'їздах обклеєні плакатами кандидатів, поштові скрині закидані різноманітними агітаційними матеріалами, а агітатори на вулицях наполегливо пропонують перехожим взяти в них газетку та обов'язково проголосувати за «правильного» кандидата. В цьому хаосі звичайній людині важко зберегти внутрішню рівновагу, а результат політичної реклами часто-густо зводяться до нуля. Чи так це насправді? , про це повідомляє сайт Vlasno. Info

— Політичної реклами зараз стільки, що я навіть на неї не реагую. Хочеться більше конкретики, а не облич з плакатів, тому і ставлення до агітаційних матеріалів ніяке. Про політиків треба судити не за рекламою, а за вчинками. Результат роботи політика — ось найкраща для нього реклама. А оскільки останні роки я бачу мало позитивних зрушень в нашій країні, то зневірилася і перестала ходити на вибори, — говорить Галина Петрівна.

— Ставлюся до політичної реклами погано, бо вона брехлива і її дуже багато. Хоча і визнаю, що від неї, на жаль, нікуди не дітися. Хотіла б, щоб вона була менш утопічною, більш наближеною до реальності. До того ж, дуже мало рекламуються молоді партії і забагато реклами великих, усім відомих політичних сил. Можливо, зараз скажу абсурд, але дуже гарно була побудована реклама в «Партії Регіонів, за принципом «ми зробили те, те і те...», — каже волонтер Юлія Піскунова.

— До політичної реклами я ставлюся ніяк. Відверто кажучи, вона вже так дістала, що караул. Було б краще, якби кандидати робили те, що дійсно в змозі виконати, а не обіцяли золоті гори. Коли слова політиків будуть співпадати з діями, тоді все в країні буде нормально, — ділиться своє думкою Андрій Вакулов.

— На білбордах та плакатах ті самі обличчя, який сенс звертати на них увагу? Мені не вистачає серед кандидатів нових людей. Хотілося б більше конкретики і менше емоцій в агітаційних матеріалах, —розповідає Володимир.

— В рекламі мають бути основні тези програм партій, чітко викладені і позбавлені популізму. Обличчя не говорять ні про що, нам потрібні конкретні пропозиції. Інакше який сенс взагалі реагувати на агітацію? —доповнює Володимира його товариш Олег.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...