Антимонопольники «нагадали» вінницьким супермаркетам про яйця

Антимонопольний комітет України рекомендував 39 найбільшим птахофабрикам та основним торговельним мережам утриматися від встановлення економічно необґрунтованих оптово-відпускних і роздрібних цін на курячі яйця протягом березня-квітня 2012 року.

Про це повідомляє прес-центр Антимонопольного Комітету України.

Про результати розгляду рекомендацій компанії мають повідомити Комітет у десятиденний строк.

Відповідні вимоги висунуто до підприємств-виробників, що входять у групи «Авангард», «Овостар Юніон», «Інтер».

А також до ТОВ «Фудмаркет», ТОВ «ЕКО», ТОВ «Метро Кеш енд Керрі - Україна», ПАТ «Фуршет», група компаній «Fozzy Group», ТОВ «ПАККО-Холдинг», та інших.

Обов’язкові для розгляду рекомендації спрямовані на забезпечення цінової стабільності на цьому ринку, в тому числі напередодні Великодніх свят.

З початку року відбулося суттєве підвищення цін на курячі яйця, але, як показав здійснений Комітетом економічний аналіз, об’єктивних причин воно не має.