Поїзд буде класу „інтерсіті+”. Але чи Хюндай, чи вітчизняного виробництва, поки невідомо. Нового зразка вагони швидкісного поїзда пролітатимуть через Вінницю з Києва на Одесу й назад.
Потяг транзитний. Зупинки у Вінниці не буде. Не підбиратиме він також пасажирів на найближчих до Вінниці станціях – в Козятині та Жмеринці. Взагалі ніде не зупинятиметься. Це експеримент.- Експериментально спробують цієї гілкою пустити швидкісний поїзд, - каже завідуюча квитковими касами залізничного вокзалу на станції Вінниця Людмила Кожухівська. – А далі як буде – ще не знаємо.Коли почали в країні курсувати швидкісні потяги корейського виробництва, на жмеринській дистанції Південно-західної залізниці, куди входить і Вінниця, але „Хюндай” і „Шкоди” не можуть ходити нашою гілкою. Вона не пристосована.Колії і платформи почали переробляти під Євро-2012. Підладнали під новинки залізниці відрізок між Вінницею та Козятином, але потім знайшли дешевший маршрут і роботи на відрізку залізниці, що перетинає Вінницю, припинили.Через це, найімовірніше, вагони нового „інтерсіті+” будуть вітчизняного виробництва – Кременчуцького вагонобудівного заводу. Вони теж підвищеного комфорту, але не скомпрометували себе, як „корейці”.