Вінничанам набридло засилля політичної реклами

До місцевих виборів в Україні лишається все менше часу, і агітація набирає шалених обертів. Дошки оголошень в під'їздах обклеєні плакатами кандидатів, поштові скрині закидані різноманітними агітаційними матеріалами, а агітатори на вулицях наполегливо пропонують перехожим взяти в них газетку та обов'язково проголосувати за «правильного» кандидата. В цьому хаосі звичайній людині важко зберегти внутрішню рівновагу, а результат політичної реклами часто-густо зводяться до нуля. Чи так це насправді? , про це повідомляє сайт Vlasno. Info

— Політичної реклами зараз стільки, що я навіть на неї не реагую. Хочеться більше конкретики, а не облич з плакатів, тому і ставлення до агітаційних матеріалів ніяке. Про політиків треба судити не за рекламою, а за вчинками. Результат роботи політика — ось найкраща для нього реклама. А оскільки останні роки я бачу мало позитивних зрушень в нашій країні, то зневірилася і перестала ходити на вибори, — говорить Галина Петрівна.

— Ставлюся до політичної реклами погано, бо вона брехлива і її дуже багато. Хоча і визнаю, що від неї, на жаль, нікуди не дітися. Хотіла б, щоб вона була менш утопічною, більш наближеною до реальності. До того ж, дуже мало рекламуються молоді партії і забагато реклами великих, усім відомих політичних сил. Можливо, зараз скажу абсурд, але дуже гарно була побудована реклама в «Партії Регіонів, за принципом «ми зробили те, те і те...», — каже волонтер Юлія Піскунова.

— До політичної реклами я ставлюся ніяк. Відверто кажучи, вона вже так дістала, що караул. Було б краще, якби кандидати робили те, що дійсно в змозі виконати, а не обіцяли золоті гори. Коли слова політиків будуть співпадати з діями, тоді все в країні буде нормально, — ділиться своє думкою Андрій Вакулов.

— На білбордах та плакатах ті самі обличчя, який сенс звертати на них увагу? Мені не вистачає серед кандидатів нових людей. Хотілося б більше конкретики і менше емоцій в агітаційних матеріалах, —розповідає Володимир.

— В рекламі мають бути основні тези програм партій, чітко викладені і позбавлені популізму. Обличчя не говорять ні про що, нам потрібні конкретні пропозиції. Інакше який сенс взагалі реагувати на агітацію? —доповнює Володимира його товариш Олег.