12:07, 5 листопада 2015 р.
Вінницькі вчителі не готові працювати з особливими учнями
Кількість шкіл із інклюзивною формою навчання, яка передбачає навчання дітей з особливими потребами у звичайних класах серед звичайних дітей, потрібно збільшувати. Досвідом роботи з особливими дітьми президент благодійної організації благодійний фонд «Центр розвиток» Олеся Самойленко поділилась вчора під час міжнародної науково-практичної конференції у відкритому міжнародному університеті розвитку людини «Україна». Проблеми «дітей дощу» і сімей, в яких виховуються діти з особливими потребами, жінка знає на власному прикладі. Каже, що вчителі не готові до того, що в їх класах можуть бути такі діти, а модель надання освіти учням з особливими потребами взагалі відсутня.
Дітей відправляють в інклюзивні класи без відповідного супроводу, що може призводити до їх відставання. Тож, поки що такі учні перебувають переважно на домашній формі навчання, позбавлені спілкування з однолітками, ізольовані від соціуму.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
15:17
11 травня
Оголошення
16:49, 5 травня
10:10, 2 травня
5
15:56, 11 травня
08:45, 2 травня
10:16, 12 травня
26
live comments feed...
Коментарі