• Головна
  • Вінницькі вчителі не готові працювати з особливими учнями
12:07, 5 листопада 2015 р.

Вінницькі вчителі не готові працювати з особливими учнями

Кількість шкіл із інклюзивною формою навчання, яка передбачає навчання дітей з особливими потребами у звичайних класах серед звичайних дітей, потрібно збільшувати. Досвідом роботи з особливими дітьми президент благодійної організації благодійний фонд «Центр розвиток» Олеся Самойленко поділилась вчора під час міжнародної науково-практичної конференції у відкритому міжнародному університеті розвитку людини «Україна». Проблеми «дітей дощу» і сімей, в яких виховуються діти з особливими потребами, жінка знає на власному прикладі. Каже, що вчителі не готові до того, що в їх класах можуть бути такі діти, а модель надання освіти учням з особливими потребами взагалі відсутня.

Дітей відправляють в інклюзивні класи без відповідного супроводу, що може призводити до їх відставання. Тож, поки що такі учні перебувають переважно на домашній формі навчання, позбавлені спілкування з однолітками, ізольовані від соціуму.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...