• Главная
  • Залізниця сполучила Вінницю з румунським Бухарестом через Буковину
14:15, 29 февраля 2016 г.

Залізниця сполучила Вінницю з румунським Бухарестом через Буковину

Було дійсно технічно складно запустити поїзд, який слугував би альтернативою відмому поїзду 59-60 (у народі - "Софія Михайлівна") для українців при поїздках в Румунію, однак більше року це питання залишалося на контролі УЗ і тепер знайдено його рішення.

Для цього довелося отримати безліч технічних і юридичних погоджень, змінити схему поїзда місцевого сполучення "Чернівці - Вадул-Сірет", вирішити питання транзиту через Молдову на ділянці Чернівці-Ларга.

У сполученні "Київ-Бухарест" з поїздом "Буковина" № 117 Київ-Чернівці запускається безпересадковий вагон, що відправлятиметься з 18 березня 2016 по п'ятницях

Долати шлях він буде швидше, ніж колишній поїзд 59.

Київ-Пас. 20:05

Фастів-1 20:58 21:00

Козятин-1 22:08 22:10

Калинівка-1 22:42 22:44

Вінниця 23:01 23:03

Хмельницький 00:45 00:49

Гречани 00:59 01:14

Дунаївці 02:32 02:34

Кам'янець-Подільський 03:27 03:32

Ларга 04:44 05:04

Новоселиця 06:31 06:33

Чернівці 07:10 09:25

Чернівці-Південна 09:42 09:44

Чагор 09:51 09:52

Космин 09:59 10:00

Волока 10:07 10:09

Великий Кучурів 10:14 10:16

Тисівці 10:25 10:26

Кр.дубрава 10:36 10:37

Вапнярки 10:46 10:47

Глибока Буковинська 10:56 10:58

Вадул-Сірет 11:08 13:40 (зміна коліс на вузькоколійні та українська прикордонна перевірка)

Вікшани 14:02 14:52 (румунський митний контроль)

Дорнешти 15:05 15:06

Милишеуць Хм. 15:20 15:21

Дерменешть 15:31 15:32

Сучава Норд 15:42 15:43

Сучава 15:48 16:01

Верешть 16:14 16:15

Долхаска 16:34 16:35

Пашкани 16:56 16:57

Роман 17:24 17:25

Бакеу 17:57 18:00

Аджуд 18:43 18:44

Мерешешть 19:11 19:12

Фокшани 19:36 19:37

Римнику Серат 20:14 20:15

Бузеу 20:46 20:48

Мизил 21:20 21:21

Плоєшти Суд 22:00 22:02

Бухарест-Норд 22:48

Зворотно з Бухареста в Київ вирушатиме з 20 березня 2016 по неділях:

Бухарест-Норд 06:15

Плоєшти Суд 06:58 07:01

Мизил 07:35 07:37

Бузеу 08:12 08:15

Римнику Серат 08:46 08:48

Фокшани 09:26 09:28

Мерешешть 09:49 09:51

Аджуд 10:17 10:19

Бакеу 10:58 11:08

Роман 11:39 11:41

Пашкани 12:10 12:12

Долхаска 12:27 12:28

Верешть 12:45 12:47

Сучава 13:01 13:21

Сучава Норд 13:30 13:31

Дерменешть 13:41 13:43

Милишеуць Хм. 13:53 13:54

Дорнешти 14:07 14:11

Вікшани 14:26 15:20

Вадул-Сірет 15:40 17:43

Глибока Буковинська 17:55 17:57

Вапнярки 18:04 18:05

Кр.дубрава 18:11 18:12

Тисівці 18:17 18:18

Великий Кучурів 18:25 18:28

Волока 18:35 18:36

Космин 18:41 18:42

Чагор 18:48 18:49

Чернівці-Південна 18:56 18:58

Чернівці 19:10 19:55

Новоселиця 20:32 20:34

Ларга 22:05 22:25

Кам'янець-Подільський 23:25 23:29

Дунаївці 00:45 00:47

Гречани 02:13 02:36

Хмельницький 02:47 02:52

Вінниця 04:46 04:50

Калинівка-1 05:09 05:11

Козятин-1 05:44 05:46

Фастів-1 07:00 07:02

Київ-Пас. 08:03

Маршрут надзвичано мальовничий, частково пролягає по горах. До того ж, у Вікшанах і Сучаві та околицях ще й досі живуть українці за походженням, які дивом бережуть рідну мову, пісні, вишивки, писанкові орнаменти. Багато з яких майже не були в "офіційній" Україні, а пряме сполучення їм у цьому допоможе.  

Вагон сучасного планування спеціально під міжнародне сполучення, обладнаний опаленням, кондиціонером, біо-туалетом та іншими зручностями.

У інші дні тижня щоденні поїзди, з якими їздитиме вагон, теж є, тож бажаючі можуть проїхати за цим же розкладом із пересадками: одна в Чернівцях, а інша - у Вадул-Сіреті (Україна). Якщо пасажири будуть активно їздити, залізниця для зручності пасажирів розгляне доцільність пускати безпересадкові вагони і в інші дні.

Приїхавши до Вінниці у такий ранній час, необов'язково викликати таксі. О 5.05 від вокзалу вирушає черговий тролейбус у центр міста через Київський міст, де уже можна пересісти на перші графікові тролейбуси на Келецьку, Пирогова і Коріатовичів, які самі виїжджають з депо.

Придбати квитки можна поки що у міжнародній касі станції Вінниця. Вони оформляються на особливих бланках. Продажу через Інтернет на такі напрямки ще немає в Україні і мало де є у світі, УЗ одна з перших в Європі розробляє технічну, програмну і юридичну можливість продажу міжнародних квитків "заочно".

Також зверніть увагу: дехто пам'ятає, що ділянка Ларга-Новоселиця має транзит через Молдову. Дійсно, колись був конфлікт, тепер жодних перевірок на цій ділянці уже давно немає, про це домовлено ще кілька років тому, коли запускали "Буковину" цим маршрутом.

Історична довідка:

багато хто пам'ятає поїзд 59-60 "Софія-Москва" формування РЖД, який вінничани жартома називали "Соф'я Михайлівна".

Однак у поїзді возили контрабанду (переважно росіяни, але не тільки), і на кордонах він набирав спізнення до шести годин. Поїзд їздив у зчепленні з поїздом Чернівці-Москва.

Починаючи з 2012 року через стрибки валюти і пізніше відомі політичні події населеність вагонів Чернівці-Москва впала настільки, що стало достатньо і одного вагону. Ті ж стрибки валюти зашкодили і групі вагонів Москва-Софія.

Спізнення Укрзалізниця терпіла до останнього, бо росіяни справно сплачували за транзит, і це допомагало хоч якось покривати збитки від електричок та плацкартних вагонів.

Після чергового стрибка валюти і безлічі митних скандалів з румунами РЖД стало невигідно возити цей поїзд -  і рух припинили, а УЗ запустила свій вагон "Чернівці-Москва" до львівського поїзда для забезпечення прямого сполучення Буковини й Коломиї із Ніжином, Бахмачем, Конотопом та Росією. 

Хоча Вінниччина поїздами на Москву зараз зовсім не обділена. Їх курсує 4 щоденних та три через день, місця у них майже завжди є безпосередньо перед відправленням, та й вагонів зараз приєднують менше, бо не розкуповують запропоновані квитки.

Про сполучення України з Румунією, звісно ж не забували. Ще у 2015 році було запущено поїзди Будапешт - Вадул-Сірет і Сучава - Вадул-Сірет, а тепер і прямий безпересадковий вагон з Києва через Поділля і Львів.

Також через Вінницю уже курсують поїзди до Барановичів, Кишинева (через Могилів і через Тираспіль), Мінська, вагони до Братислави, Будапешта, Праги.

Варто відзначити, що при слові Румунія в пам'яті українці виринає безліч стереотипів, але мало хто має реальне уявлення про цю надзвичайно цікаву країну. Мало хто там був, бо туди небагато транспорту.

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
0,0
Оцените первым
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Объявления
live comments feed...